Even heimwee naar mijn bolle buik,...

ohhhhhhhhhhhhhhh

meiden wat is dit herkenbaar, ik heb ook van die momenten dat ik terugverlang naar dat speciale gevoel, die bijzondere periode.....

mensen zeiden tegen me , geniet ervan het is zo bijzonder zo speciaal, zo vaak maak je het niet mee... en ze hadden gelijk........het is heel snel gegaan en soms denk ik, had ik er maar nog intensiever van genoten, dan dat ik al deed...

maar ja soms was het zo vanzelfsprekend geworden.. je was zwanger.. en ja dat hoorde op een gegeven momnet bij je....

als ik hoor dat er mensen zijn die zwanger zijn, of net zijn bevalen of op het laatste lopen of juist zwanger willen worden, dan voel ik me zo met ze verbonden, dan ben ik helemaal gelukkig voor ze en zo blij........
dat had ik hiervoor helemaal niet.... maar nu juist des te meer....

zucht...............................

maar ja als ik mijn meisje vast heb , dan geniet ik daar weer zo heveig van,, dan denk ik wat ben ik blij dat alles achter de rug is...............

liefs tobi

Het lijkt wel of iedereen vandaag een beetje sentimenteel is... Vanmiddag heb ik mijn mannetje weggebracht voor een proefmiddagje bij zijn 'oppasmoeder'. Natuurlijk heb ik er vanmorgen al een traantje om gelaten. Niet zo zeer omdat ik er geen vertrouwen in heb en omdat ik er tegenop zie om zo meteen weer te gaan werken, maar omdat ik hem moet missen wat ik helemaal niet wil! Het was zo'n mooie periode en die wordt afgesloten als ik weer aan het werk ga. Daar kan ik (ook nu weer en na het lezen van het mooie verhaaltje van Esmeeke) zo een traan om laten... Ik sluit me dus volledig bij iedereen aan!

Liefs van Laura

Gisteren werd in Breda 11/11 gevierd in een paar kroegjes, dus wij zijn daar met de kleine naartoe gegaan. Hij was die middag best huilerig, maar de carnavalsmuziek leek hem te kalmeren!! Mijn feestbeestje!!

Gr Claudia

Gisteren op het doopsel van mijn kleine nichtje geweest, daar liep ook weer iemand met een mooie ronde buik..

Het blijft facinerend mooi om naar te kijken, zo onvoorstelbaar dat er een klein opgevouwen pakketje mens in zit.

zucht,..

Ik denk wel dat je er, als je van de tweede in verwachting bent, je er een heel stuk bewuster mee omgaat. Al  die onbekende dingen van voorheen kun je nu beter plaatsen en  kun je je iets meer focussen op dat moois in je buik.  Je zult denk ik een stuk meer ontspannen zijn..

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe je dat bij een tweede zult ervaren?

Nog eventjes wachten maar, wil zeker nog eerst even van deze kleine man genieten!

Esmé mv Kay

geweldig he zo'n buik ik merk nu ook dat ik heel anders kijk naar zo'n buik jij niet
Ik hoop ook van een volgende zwangerschap wat meer te genieten Van marek heb ik veel op het ziekenhuis gelopen voor ctg scans en ik heb ook een bloeding gehad rond de 19 de week Daar wordt je niet veel zekerder van.Maar ik denk dat je het met een tweede zwangerschap allemaal wat bewuster ervaart je weet nu wat er ongeveer komen gaat

groetjes mira mv marek 12 wk

kippenvel ja, zucht
Ik kan eerlijk gezegt nog maar met moeite naar zo’n hele dikke buik kijken... zij wel denk ik dan, erg hè?
Komt omdat ik mij zo verheugt had op de laatste fase van mijn zwangerschap. Lekker thuis en voorbereiden op de bevalling en wat komen zou... maar voordat het zover was is Stijn met spoed dmv een keizersnede geboren, veel te vroeg dus en ik heb alles overgeslagen. Van het ene op het andere moment was mijn buik weg! Gek toch hoe je je daar zo aan kan gaan hechten... Ik hoop dat ik op een dag weer zwanger mag worden en dan ga ik mij weer verheugen op de laatste twee maanden, snikkk

Liefs S. mamma van Stijn

Oef,.. das minder ja,.. dan gaat alles in een keer in een stroomversnelling!
Hoop voor je dat je meer van de volgende mag genieten!

Ik had zelf ook een mindere zwangerschap, maar toch mis je het... op een of andere manier..

Esmé mv Kay

hoi esmee en alle dames die hebben geraegeerd.

ieder woord wat hierboven staat is waar, ook ik denk nu weer vaak terug aan mijn zwangerschap, aan mijn bolle buik, aan hoe trots ik wel niet was ennatuurlijk de nieuwschierigheid van wat er binnen in dat buikje groeide.
Nu achteraf denk ik ook ik heb nog te weinig genoten, was veel  bezig met de dingen in  orde te hebben, met er leuk uitzien,  (want natuurlijk wilde ik de allerleukste zwangerschapskleren die er maar te krijgen waren, wat ook mij op het laatste niet meer intereseerde.)  maar nu denk ik de volgende keer ga ik nog meer genieten, genieten van wat er in mij groeit!!
Ikben nu zo trots en zo blij met mijn kleine meisje dat ik hier nu natuurlijk vollop van aan het genieten ben, van iedere dag weer opnieuw ik denk net zoals jullie allemaal!!
En toch.... als ik iemand zie met een buik of ik kom langs de verloskundige praktijk heb ook ik even heimwee.

Hier hebben we afgesproken (voor zover als mogenlijk is) als de kleine ongeveer anderhalf is willen we een tweede, maar inderdaad eerste genieten van deze spruit...

liefs pally

Terug
Bovenaan