even hulp aub!!

Hoi,
Mijn man gaat straks proberen om onze meid wat uit een flesje te laten drinken, ik wil max, de helft geven van een normale hoeveelheid omdat ze om 21.00- 21.30 weer bij mij moet drinken voor de nacht ;-))
Dus de vraag hoeveel ml geven jullie? (heb wat kant en klare melk gekocht, heb besloten dat ik niet ga kolven voor die paar keer, het is puur voor nood en dan wil ik al die moeite niet doen, kolven gaat me niet zo goed af,,haha)) ben benieuwd of ze wil ;-)

Jorn krijgt 4 of 5 flessen van 180 water das dan 200 met voeding... hij is nu 3,5 maand. als ze boven de 6,5 kilo zijn, mogen ze wel al 210 water = 230 voeding... succes!!!

o oke, ze weegt nu bijna 6.5kilo, maar houd ik wel gewoon 200aan, dus dan ga ik 100ml geven, ze moet niet te vezadigd zijn als ze om 21-21.30 weer moet eten,,haha
Bedankt voor de snelle reacties!
Laat straks wel weten hoe ze het vond;-)

Nou ze vond het helemaal niks, ze heeft van de 100ml maar 20ml gedronken, ze was echt vies aan het kijken en nadat de verbazing weg was, deed ze haar mond niet meer open en begon ze de fles weg te slaan en te gillen,,haha
Heb een uur gewacht voor ik de borst aanbod, nou ze dronk alsof ze dagen niks gehad had ;-)
Geen succes dus!

misschien is het een kwestie van wennen.
denk dat je het een paar keer zou moeten proberen.
waarom moet ze eigenlijk voor een paar keer de fles krijgen ( als ik vragen mag tenminte)?
ben benieuwd hoe je het verder gaat aanpakken

Terug
Bovenaan