even hulp aub!!

Nou, ze moet niet een paar keer drinken, maar ik was benieuwd of ze het zou drinken, ik wil binnekort bijv, een keertje uit eten gaan met mn man en dan kan ik wel oppas regelen, maar als ze dan niet wil drinken schiet dat niet op natuurlijk!
Ook op bijv koopavond is het wel eens makkelijk als ik even weg kan, maar ze drinkt om 16-19.30-21 dus is een beetje krap,,haha
Nou ja ik kijk wel, misschien dan toch kolven en dat dat gemakkelijker gaat?!
Met 2mnd mag ze met groente beginnen dus dan vervalt de voeding van 19.00 snel genoeg, misschien kan ik ook een paar keer de fles oefenen met thee of water!

oke dan had ik het verkeerd begrepen.
maar het zou inderdaad voor dat soort momenten erg makkelijk zijn.
ik geef zelf de fles dus heb dit probleem niet.
kan me voorstellen dat het op sommige momenten last is dat ze zo vaak op elkaar komt drinken.
Hoevaak komt ze eigenlijk drinken?
het klinkt als erg vaak?

hoi mj,

zou proberen een keer te kolven en dat een ander met het flesje laten geven, dan heeft ze wel de vertrouwde melk maar leert ze het flesje kennen, je hoeft niet veel te kolven als er maar wat in het flesje zit, zo went ze wel klein beetje aan het flesje, dan kan je later eens een keer proberen met flesvoeding, misschien dat ze het flesje met bv wel accepteerd en daarna dan de flesvoeding...

Succes en als je uit eten gaat met manlief, geniet er dan volop van,

Liefs Marina

@angelique, nee dat lijkt misschien, ze drinkt 5x per dag, maar omdat ze een lange nacht maakt geef ik in de middag wat vaker ;-)

@marina, ja misschien dat ik dat toch maar doe idd, kijken of ze het dan wel wil ;-)

Terug
Bovenaan