Even iets heeeel anders

Hoi allemaal,

bedankt voor de reakties.
het is erg moeilijk.
Vind ik iets leuk, vindt m'n vriend het niks.
En Gabrielle: van die kattenbak wist ik! Ik mag hem nu al niet meer doen van m'n vriend (we hebben nl. al een kat: Lotje)

Groetjes

Wat een lief vriendje. Maar zo hoort t ook he. Goed dat je t al wist, en omdat je al een kat hebt, is de kans groot dat je t al hebt gehad en ben je dus beschermd.
Aangezien je andere kat Lotje heet, is mischien Liesje leuk, (van t versje: Liesje leerde Lotje lopen.....) Maar misschien is dat wel veel te truttig.
Moet je nagaan hoe moeilijk je de naam voor een kat verzinnen vindt, straks moet je een naam gaan verzinnen voor je eigen kindje!
Suc6, groetjes Gabrielle.

Wij zaten ook al met dat versje in ons hoofd!
Dat wist ik trouwens niet dat ik misschien al toxoplasmose heb gehad en dus beschermd ben dan.
Grote kans dan, want we hebben ons hele leven lang al katten gehad (en ook altijd meerdere).
Voor een kindje weten we de namen al een tijdje.
Maar een kat vinden wij toch wel wat moeilijker.
We zitten te denken aan Luna (zwart/maan), maar zijn nog niet helemaal overtuigd.

Groetjes

He Anoniempje,

Ben dan nu wel ergggg benieuwd hoe je je kindjes wil noemen?! Wil je ze hier nog ff vermelden lijkt me leuk!
liefs Merel

Wat dacht je van Djoeka. Dat betekent 'zwarte bosneger'. Wij hadden een hele zwarte kat die we zo hebben genoemd. In de surinaamse wereld schijnt het een scheldwoord te zijn. Wij zeiden dan ook altijd Joeka.
Ben benieuwd. Hebben jullie inmiddels al een naam of wanneer krijgen jullie dat lieve moppie. De mijne heten Dribbel, Dedie en Mika.

Onze katin is ook helemaal zwart en heet Figaro. Dit komt omdat ze hadden gezegd dat het een kater was, niet dus... Onze selectie was: Figaro, Diesel, Dixan en Branco.

Groetjes,
Erika

Terug
Bovenaan