even iets heel anders

ok, ik weet dat het niet op dit forum thuis hoort maar wilde jullie toch even vertellen over onze nieuwe huisgenoot!!!
Mijn man kwam vanmorgen thuis met een schattig beestje, ze was meegekomen in de bus waar hij de kinderen mee naar school brengt voor zijn werk, en hij heeft haar meegenomen naar de dierenarts. Ze zei dat het hondje een chip heeft en we hebben de eigenaar gebeld, die van niets zegt te weten. Maw, ze willen het hondje niet meer. En wij hebben haar nu geadopteerd! Ik was er in eerste instantie tegen, ik wilde wel een hond maar nu nog niet. Maar toen ik de reactie van mijn dochter zag smolt ik echt. Ze is ongeveer 4 of 5 jaar en ze is ook net bevallen (zielig he! waarschijnlijk zijn de puppies verdronken! hier in Israel zijn ze niet zo'n fan van honden als huisdier ).
Kijk nou wat een schatje!!
 Stephanie

Wat lief van jullie dat je dit hondje nog een kans wilt geven.
En dat ze een tweede kans krijgt.
Hebben jullie al een naam?
En wat verschrikkelijk dat haar baby's zijn verdronken wat kunnen mensen toch wreed zijn

NEE WE HEBBEN NOG GEEN NAAM!!! willen jullie even allemaal meedenken  het is een meisje en het moet een beetje een 'foute' / oudhollandse naam zijn haha!

Hoi
Geweldig dat jullie dit hebben gedaan....
Even verzinnen, een "foute" oud Hollandse naam
Mien
Bep
Greet
Truus
Hoop trouwens niet dat ik mensen tegen het hoofd stoot met deze namen

Ik bedoel niet dat ze fout zijn hoor, maar het zijn wel echte Hollandse namen.
Geniet van jullie nieuwe aanwinst
Liefs Ellen mv Kris

Terug
Bovenaan