Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook ik zat gisteren vol ongeloof te kijken, jeet je, wat een shitdag voor die jongen. Zo lang naar toe gewerkt, en dan dit. En hij reed zo mooi!! Zucht.
Vreselijk ik zat helemaal stijf op de bank en toen hij over de finisch kwam, bah, bah, bah! Ik vond het dan ook super knap hoe hij zich verwoorde na de rit, petje af!
Kemkers is een mens en ja die maakt ook fouten, al is dit wel een heel naar foutje...
Manlief lag een keertje vroeg in bed naast me en was al vertrokken en schrok zo van mij dat ie helemaal verdwaasd vroeg: "wat is er? een aanslag?" HAHAHAHAHA
nee, (gelukkig) alleen maar Sven die het verkeerd doet, die sukkel!
Jeetje, wat baalde ik zeg!
Vond het wel knap dat ie zich professioneel heeft opgesteld en vandaag weer gewoon vriendjes leek met Kemkes.
Liefs Monica
Vond het flink balen voor hem, zeker omdat je voor jezelf weet dat je verkeerd gestuurd ben...
En jammer dat die de 30.000 euro is misgelopen, had ie leuke dingen van kunnen doen (hihi of zn vriendin)