Even iets heel anders...

Ikzelf denk dat je het gewoon moet treffen. Mijn gastmoeder heeft ook een hond, vinden wij juist een pluspunt. Zelf zijn we van de katten. Ons zoontje moet ook leren om op een respectvolle manier met dieren om te gaan.

Ik werk op basis van een 0 uren contract. 4 maanden terug een functioneringsgesprek gehad waarin werd aangegeven dat ze erg blij met me waren, dat ik me volledig inzette en dat ik goed functioneerde. In november zou ik een tijdelijk contract krijgen van een jaar. Nu ben ik dus zwanger en je raad het al: er is een gesprek geweest. Mijn baas gaf aan het over mijn "zwangerschap"te willen hebben. Nu mis ik ineens werkervaring, stopt mijn contract in februari en moet die werkervaring ergens anders op gaan doen. Vervolgens ben ik weer van harte welkom om weer terug te komen!!!

Alsof ik dat wil. Bah, baal ervan dat ik op zo'n walgelijke en doorschijnende manier aan de kant wordt geschoven. Zal het bedrijf maar niet noemen :).

Heb besloten om een deeltijd opleiding te gaan volgen tot speltherapeut en dan voor mezelf te beginnen. Zal ook niet gemakkelijk worden met twee jonge kinderen, maar dan werk ik tenminste keihard voor mijn eigen zaak, i.p.v. voor de zaak van een ander.

Nu ben ik weer aan het solliciteren voor een part time baan maar kan pas in juli weer aan de slag..

Gierig he?!
Ik heb ook een medewerkster die tijdens een zwangerschap gewoon gezegd werd dat ze weer terug mocht komen over een jaartje, als haar leven weer wat op de rit stond: ik vind dat echt niet kunnen! Schandalig zeg!!

Terug
Bovenaan