Even iets heel anders........

IK HEB MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!!!!!

Hahaha, nu zullen de meeste van jullie wel denken, nou lekker op tijd! (ben inmiddels 30) Maar toen ik 18 was, heb ik een heel hefig ongeluk meegemaakt, waarbij 2 hele goede vrienden zijn omgekomen. Toen heb ik zelfs heel lang niet durven bijrijden. Ik heb heel wat angsten moeten overwinnen om er zowiezo aan te beginnen, en ook bij een speciale instructeur gereden. Het heeft me een jaar, en heeeel veel centjes gekost, maar heb hem! En dat in een keer! Nog even 5 dagen wachten, totdat ik hem op mag halen, en dan de volgende stap zetten! Rijden in onze eigen auto! Nou hebben wij een enorme bak, en daar was ik altijd heel blij mee. Maar nu niet meer geloof ik. Hahaha.

Hoi hoi,

van harte gefeliciteerd!!! Ontzettend knap van je! Heb zelf een ernstig motorongeluk gehad ( 8 maanden op verpleegafdeling van revalidatiecentrum doorgebracht..). Ik had toen mijn autorijbewijs ook nog niet! Heeft jaren geduurd voordat ik het weer aandurfde de weg op te gaan. Heb ook pas op mijn 28e mijn rijbewijs gehaald, ha ha. Ben nog steeds spichtig op mede weggebruikers! Kilometers blijven maken dus :)

Nogmaals heel knap!!

Super, gefeliciteerd!! en die grote bak went vanzelf... mijn eerste auto was een oude clio nu hebben we een audi A4 avent en rijd heerlijk! Durfde nooit in de auto van mijn vader te rijden.. mij te groot en moet je me nu zien!

Dikke kus

Gefeliciteerd, knap hoor!
Hoop dat je snel een vertrouwd gevoel in de auto krijgt!
Kan me heel goed voorstellen dat je eerder niet durfde rijden. Ik heb toen ik 17 was geassisteerd bij een dodelijk ongeval en heb er ook heel lang moeite mee gehad om in een auto te stappen, laat staan om zelf te rijden!
Vind het echt goed van je!
Geniet van je roze "papiertje"

Liefs Daan

Hoi,

Gefeliciteerd met je rijbewijs! Geniet van de vrijheid die een auto je geeft :) en natuurlijk kilometers blijven maken.

Groeten

Terug
Bovenaan