Even iets heel anders........

Gefeliciteerd!

snap dat je er heel veel moeite mee gehad hebt! maar het is echt zo ontzettend fijn om je rijbewijs te hebben, want dan kan je lekker met de kleine overal naar toe en hoef je niet telkens met iemand mee te rijden of met het o.v.!
zelf heb ik mijn rijbewijs gehaald tijdens mijn zwangerschap, ben blij dat ik hem heb maar raad het niemand aan om tijdens de zwangerschap te doen..
ik ben 20 november geslaagd en was 16 december uitgerekend haha! niet prettig met een super dikke buik!

heeeeel veeeeel veilige en leuke kilometers!

groetjes

Haha, ik heb ook mijn hele zwangerschap les gehad. Vlak voor mijn bevalling, de tussentijdse toets. Toen kon ik kiezen, of nog snel afrijden voor mijn uitgerekende datum, of het er overheen tillen, met het gevolg dat ik weer 2 maandjes verder was. Toch voor het laatste gekozen. Ik had zoveel stress alleen al voor die toets, dat ik dacht dat ik al rijdende zou gaan bevallen! Hahaha.

Gefeliciteerd!!!! En nu rijden maar!

Ik heb hem ook pas laat gehaald (26 jr) en in 1 van de eerste weken een ongelukje gehad. (niet mij schuld ;)

Ik moest meteen weer gaan rijden van mijn vriend. Ik weet niet of ik nu nog had gereden, als ik dat niet had gedaan. De angst is dan groot om weer een ongeluk te krijgen en als je niet meteen weer begint, wordt het steeds moeilijker.
Nu zoef ik in mijn kleine citroen ax overal heen, heerlijk! Moet zeggen dat zo'n klein autootje heel fijn is, vooral met parkeren. Ik prop hem overal tussen, hihi.

Terug
Bovenaan