Even iets heel persoonlijks!

Hahaha Sil je haalt de woorden uit  mijn mond!!
1x in de week is voor hier nu ook vaak!! hahaha.. was dát maar waar!! hahaha

groetjes Debby mv B'Elanna

Hier valt het allemaal wel mee. Ik ben niet extra vermoeid ofzo omdat ik een kind heb. Eerder meer uitgerust want ik werk minder dan voorheen en kan s morgens vaak uitslapen. Ik denk dat de sexfrequentie hetzelfde is gebleven. Gemiddeld 2x per week denk ik.
Alleen heb ik 4 weken geleden een mirena spiraaltje gekregen en sindsdien heb ik voortdurend bloedverlies gehad, tja das niet bevordelijk natuurlijk. Maar gelukkig lijkt het sinds 2 dagen over..
DUS........
groetjes ELke

nou hier staat het ook op een laag pitje hoor!! na de eerste was het helemaal dramatisch, nu gaat het wel wat beter. ik ben gewoon nog erg moe.   ik had ook bij het lezen van 1 keer per week( gemiddeld) nou hier bij lange na niet!!! maar goed, zal vast wel weer komen, we kunnen er goed over praten.

groetjes susanne

Euuuuuh....hahahahaha....bloos, bloos, bloos
Ik moest wel lachen om jullie reacties eigenlijk, ik vind 1 keer in de week dus idd echt al weinig (ten opzichte van voor de zwangerschap/bevalling), maar hebben dus niets te klagen als ik jullie reacties zo lees!

Inderdaad, wij maken er ook vaak "tijd voor" tijdens het middagslaapje (in het weekend meestal) ! Hahaha! S'avonds wil ik vaak maar 1 ding: SLAPEN!!!

Grappig dat je zoveel verschillen leest!!

Ik ben er ook nooit echt heel erg fan van geweest!
Soms gebeurt het 2/3 keer in de week maar dan kan het ook
zomaar gebeuren dat we 2 3 maanden geen seks meer hebben!
En ik vind het ook helemaal niet erg!Me man daar in tegen
vind het niet zo heel erg leuk!!Maar bij hem is het ook wel heel erg
want als je bij wijs van spreken op zijn schoot gaat zitten dan heeft
ie al zoiets van hey zullen we naar boven gaan?En ik kan je
vertellen ook ik heb wel eens geprobeert om zin te maken, maar dat
werkt bij mij echt niet!!!Ik wordt er chago van!Geen gefrunnik aan me
lijf dan hoorMaar goed het komt vast wel weer bij degene waar het
beter is geweest dan nu, gewoon geduld!!

xxx

Hoihoi,

Hier is er ook een tijd lang geen actie geweest. We hebben weer voor het eerst sex gehad toen Emma 6 maanden was! Nu wel weer vaker, maar gemiddeld 1 keer per week halen we niet hoor.
Maar vorige week ben ik met borstvoeding gestopt, ben nu ongesteld geworden en nu gaan we weer klussen voor een broertje of zusje voor Emma!!
Dus de frequentie zal wel iets omhoog moeten, haha.
Het is hier eigenlijk geen kwestie van geen zin in sex, maar meer ook van wanneer?
Maar het zal wel allemaal goed komen....

Groetjes Hada

hey!!!

ik dacht dat ik de enige was!!! haha!!! Hier is de frequentie ook flink gekelderd... Gaat steeds beter!!

xx memke

Hoi!

Ik had al niet zo'n fantastisch sexleven. Ik ben nu bijna twaalf jaar met mijn vriend en ergens halverwege is het ontzettend pijn gaan doen. Ik weet dus niet meer hoe dat komt. Dus het lukte allemaal niet zo en dat is zeker niet bevorderlijk.
Dat onze dochter er is gekomen is dan toch wel een klein wondertje...
Maar door de bevalling is alles lekker opgerekt en nu heb ik geen pijn meer. De eerste keer was na 7 maanden ongeveer. Eén keer onvoorzichtig en meteen zwanger! Ik heb blijkbaar alleen zin bij een eisprong... Daarna nog een paar keer gebeurd (onze dochter is nu 9 maanden), maar niet heel regelmatig en ZEKER niet één keer per week.
En  begint alles weer opnieuw. Mijn vriend zegt dat hij het nooit meer met mij doet (grapje natuurlijk) want ik ben zo weer zwanger...
Ik heb er ook niet zoveel meer mee eerlijk gezegd..

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan