.......even iets helemaal anders!

Hallo allemaal, ook ik heb dit nieuws gehoord en schrok er erg van. nu heb ik ook gehoord dat de hond de baby uit de wieg heeft gehaald. raar dat ze de hond bij de wieg hebben kunnen laten komen. misschien is de baby wel gaan huilen en heeft de hond uit instinct wel gedacht ik zal hem even troosten, maar   logischer wijs heeft een hond alleen maar een bek om iets mee te pakken misschien heeft ie de baby onbedoeld dood gebeten. alleen om de baby te troosten. ik zal mijn baby straks nooit alleen met de hond laten. zo kan hij ook niet op de babykamer zonder dat ik er zelf ben. en dat verhaal van die nietjes heb ik ook gelezen en vond ik zooooooooo zielig voor die hond. hoelang hebben die ouders of de verzorgers dat kind alleen gelaten met dat kind? want in de dertig nietjes schiet je niet zomaar in tien tellen lijkt me.

waarschijnlijk heeft het kindje geluid, huilen of iets dergelijks gemaakt.
een hond pakt een pup dan en brengt het ergens anders heen
op het moment dat de pup blijft huilen, bijt de hond wat harder, om de pup gerust te stellen, dit is waarschijnlijk ook hier gebeurt
ik neem het de ouders kwalijk dat ze dit hebben laten gebeuren
een hond is best te vertrouwen, het ligt aan de opvoeders, maar je kunt niet garanderen dat er niets gebeurt
als iemand mij slaat, sla ik terug, dat geld ook voor een hond,
na 36 nietjes zal hij het idd wel hebben gehad.
ik voed mijn hond nu al op met aan de staart trekken en aan de oren enz
maar ik zal er voor zorgen dat ze nooit samen alleen zijn, omdat je niet weet wat je kind doet, je kind weet het zelf immers ook nog niet, die heeft dat besef niet.

Heftig he! Wij hebben ook een hond, ik denk dat ik een haakje op de babyslaapkamer zou doen als er bij ons een kleine komt, op die manier kan de hond de babykamer niet in, en onze hond mag sowieso niet naar bovven, dat vonden we van pup af aan al niet goed.
Je kunt je hond nooit voor de volle 100 % vertrouwen.

Het was idd ff schrikken toen ik t nieuws hoorde ja...toen ging ik me meteen verplaatsen, t zal je gebeuren, pff...

Maar n hond is idd nooit te vertrouwen!! Vind t ook wel beetje raar verhaal hoor...mijn gedachte was ook meteen: Hoe komt die hond in die babykamer..je laat je hond toch niet zomaar ergens binnenwandelen, heel apart.

Ook wij hebben n hond, n jong nog van 16 mnd, maar hij heeft nooit boven gemogen. Hij kan veel hebben, maar kan nog erg wild en onbezonnen doen. Ik zou m ook meteen bij alles betrekken, hij is nu toch echt mn troeteltje en dan niet meer mn nr 1. Ik hoop van harte dat t goed gaat komen, want ben ik soms wel beetje bang voor. T is echt n scheet, maar toch echt nog wild..

Achja we zien wel...zo ver is t nog niet en je bent er zelf bij en verantwoordelijk voor, dus...

Hoi,

Ik ben er ook van geschrokken. We hebben zelf een hond en willen graag zwanger worden. Met verhuizen heb ik al gemerkt dat het heel belangrijk is de hond overal bij te betrekken en goed te laten wennen, dat gaan we dus straks (hopelijk!) ook doen. Ze kan in ieder geval niet naar boven, mag daar ook niet komen en dat weet ze al van jongs af aan.

Ik heb trouwens begrepen dat de ouders de hond helemaal niet bij hun baby hadden gelaten. De deur van de kamer was goed dicht; de hond heeft hem zelf open gemaakt!
Ik denk ook dat de hond de huilende baby wilde oppakken wat uiteraard niet goed af kon lopen. Ik ga er vanuit dat het niemands schuld is maar een heel tragisch ongeluk. Ik leef erg met die ouders mee. Verschrikkelijk!

Onze hond kan ook deuren open maken, dus daar moeten we dan nog iets op verzinnen. Ik wil zo min mogelijk risico lopen!

Groetjes van Tess

Terug
Bovenaan