even iets leuks hoor

hey meiden

moet t toch even kwijt hoor :p
(en neeeee, ik ben niet zwanger whahahaha)

nathalia haar nieuwe kamer is af, klaar om in te richten.
nathalia mocht alvast even in haar kamer kijken.
rent ze naar de muur toe, geeft een kusje,
rent naar de andere muur toe, die krijgt ook een kusje en zo rende ze heen en weer van de ene muur naar de andere muur whahahaha
helemaal gillen tussendoor van blijheid.
kroelen met de vloerbedekking hihihihi

nou maar hopen dat ze er straks ook snachts in gaat slapen :p ipv tussen papa en mama in, want dat is n hopelijk afgelopen hoor, nu ze haar eigen kamer heeft :p

de 25e gaan we over.
dat gaat nog heel wat worden,
aangezien we maar 3 helpers hebben :S
leuk hoor, in de vakantie verhuizen!

liefs, do

hey do

Hihihi dat is leuk zeg ik hoop voor jullie dat ze nou in de eigen kamer gaat slapen. Wij hadden maar 1 helper toen we gingen verhuizen maar het is ons ook wel gauw gelukt. Ik weet het nog goed 22 maart kregen we de sleutel en 5 april waren we al over ja er moest nog wel het een en ander gebeuren maar de 2slaapkamers hadden we even gelaten voor wat het was die we toen niet gebruikte.

Shanice heeft volgens mij nou weer een soort uitslag in de gezicht en romp pff ik weet het niet meer. Milton heeft feest gehad op de peuterspeelzaal omdat het voor hem de laatste keer was.

ik spreek je nog wel
groetjes lisette

hey lis

oh wat leuk dat milton een feestje heeft gehad :D
toch leuk, zo'n afscheid toch :p
zit hij nou ook zo van:
mama nou ben ik een grote jongen, want ik ga naar de grote school?
mijn neefjes deden dat wel hihihi
gaven gelijk geen kusjes meer aan mn tante...
nee, want nu ben ik een grote jongen, en die doen dat niet whahahahaha
wat raar zeg, dat ze nou weer uitslag heeft.
is ze niet allergisch ofzo voor iets?

1 verhuizer maar! jeetje zeg, ik vond 3 al weinig.
maar ik had net ff mn moeder aan de tel (vanaf haar vakantie :p)
en die komen speciaal voor ons naar huis!
mn moeder gaat dan op nathalia passen bij haar thuis, zodat we daar geen zorgen om hebben zeg maar en ik dus mn handen vrij heb
en mn vader gaat de dingen in elkaar zetten in t nieuwe huis want die mag niks tillen.
ook weer geregeld :D
dan moet t wel goed komen toch.
mn vader en ik in t nieuwe huis uitpakken en in elkaar zetten, en de jongens mogen zich de piiieeeep gaan sjouwen whahahahahha

liefs, do

ah wat lief, wat kunnen kids toch leuk en enthousiast reageren, krijg je meteen weer zo'n geluksgevoel (nou ja ik dan hihi).

3 is niet veel, maar even een dagje goed doorwerken en je komt een heel end.

wij gaan eind augustus als het goed is over en rond die tijd ben ik ook jarig, dus ik roep al weken allemaal een doos of meubelstuk en loop maar naar de volgende straat, daar een biertje en nog een rondje lopen hahaha
uh tja denk dat ik mijn verjaardag maar uitstel of aflas hihi na de 30 is het niet zo nodig meer hahahah

groetjes linda

heyhey

ja, ik vind het ook erg lief van mn ouders :D

nu t volgende probleem....
nathalia is sinds gisterenmiddag ziek!
net naar de dokter geweest, heeft ze de 5e ziekte.
ik ben de hele nacht met haar op geweest,
ze wist/weet zich met zichzelf geen raad meer.
arm kind!

hihihi ja linda, dat is wel een goeie van je.
komen ze op verjaardagsvisite, mogen ze gaan sjouwen whahahaha
je gaat dus heel vlak bij wonen begrijp ik?
groter??

liefs, do

ja letterlijk 1 straat verder hahaha
en een behoorlijk stuk groter ja.
alleen de tuin is al super, we hebben nu een dakterras(je) en een heel klein stukje beneden naast de keuken (het rook tuintje hihi) en in het nieuwe huis hebben we een tuin van 4 bij 17m
das echt een wonder in deze buurt hoor, de meeste tuinen zijn een behoorlijk stuk kleiner.
er we krijgen 3 goede slaapkamers en nog een stuk zolder.
groetjes linda

Hoi Do (en andere meiden)

Wat een superenthousiaste reactie van Nathalia!
Volgens mij smelt je hart dan echt...

Lief van je ouders om terug te komen, dan heb je toch minder zorgen op zo'n drukke dag.

Nou, succes nog met opknappen en ik ga heel hard voor jullie duimen dat Nathalia dan vanaf de 25-ste in haar eigen kamertje gaat slapen.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan