hey monica
hihihi ja, was echt ontzettend leuk om te zien.
was zooo trots (zowel op mn werk, als op nathalia
)
baalde wel even dat k mn camera niet bij de hand had.
wat heb ik gelachen zeg.
het is idd een hele geruststelling dat mn ouders terug komen van vakantie, erg lief van ze.
nu maar hopen dat nathalia heel snel beter wordt, want ianders kom ik echt in de problemen met inpakken enz hihihi
gaat niet goed met nathalia.
ze heeft de 5e ziekte, eet niet, drinkt niet, koortsstuipen (ben me rot geschrokken zeg!), continu huilen, doodzielig.
2 keer naar dokter geweest vandaag,
hij belt om 6 uur nog even, als ze dan nog niets heeft gedronken, wordt ze waarschijnlijk opgenomen, om uitdroging te voorkomen.
hoop t niet zeg!
maar goed, t is voor haar eigen bestwil toch.
@ linda, wat leuk zeg, en wat lekker.. zo'n grote tuin
kan je meissie lekker in spelen (terwijl jij in je ligstoel toe zit te kijken whahahahahahaha)
nou meid, heel veel succes met de verhuizing.
(zal je vast en zeker nog wel voor die tijd spreken, maar je weet nooit wat er gebeurd
liefs, do
hihihi ja, was echt ontzettend leuk om te zien.
was zooo trots (zowel op mn werk, als op nathalia
baalde wel even dat k mn camera niet bij de hand had.
wat heb ik gelachen zeg.
het is idd een hele geruststelling dat mn ouders terug komen van vakantie, erg lief van ze.
nu maar hopen dat nathalia heel snel beter wordt, want ianders kom ik echt in de problemen met inpakken enz hihihi
gaat niet goed met nathalia.
ze heeft de 5e ziekte, eet niet, drinkt niet, koortsstuipen (ben me rot geschrokken zeg!), continu huilen, doodzielig.
2 keer naar dokter geweest vandaag,
hij belt om 6 uur nog even, als ze dan nog niets heeft gedronken, wordt ze waarschijnlijk opgenomen, om uitdroging te voorkomen.
hoop t niet zeg!
maar goed, t is voor haar eigen bestwil toch.
@ linda, wat leuk zeg, en wat lekker.. zo'n grote tuin
kan je meissie lekker in spelen (terwijl jij in je ligstoel toe zit te kijken whahahahahahaha)
nou meid, heel veel succes met de verhuizing.
(zal je vast en zeker nog wel voor die tijd spreken, maar je weet nooit wat er gebeurd
liefs, do