even iets positiefs: kijk eens wat een mooi olifantenkussen ik heb gekregen om mijn voetjes op te l

prachtig mooi!

ennuh ze ziet er best tevreden uit. Is ze dat ook?

Hoi,
Om even te antwoorden op jullie vragen: Ja ze kon sinds 2 weken omrollen met de spreidbroek om. Ik had dus echt drama's verwacht met het gips, maar ze lijkt het inderdaad niet zo erg te vinden. Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze op een gegeven moment zelfs met gips kunnen gaan omrollen. Het is wel heel onhandig hoor, ze lijkt 10 x zo zwaar en je kan haar helemaal niet meer goed knuffelen en ik ben als de dood dat ik die gipsrand in haar buikje of ruggetje duw. En verschonen is ook geen pretje, maar ja als zij er maar geen last van heeft.

haihai,

Wat een mooie olifant zeg!!! Leuk voor haar!
Groetjes Veronique

optillen zal ook lastiger zijn voor jou, omdat je haar niet flexibel tegen je aan kan houden

ons buurmeisje heeft ook in het gips gezeten plus heel lang een  spreidbroek. De buurvrouw kreeg uiteindelijk rugklachten omdat ze haar niet optimaal kon vasthouden. Hoprnlijk krijg je daar geen last van. Maar een gewaarschuwd mens he...

hoi hoi
wat een mooie olifant voor je voetjes op te leggen

Priscilla geeft je een hele dikke knuffel

Ik hoop dat de 3 maanden snel om zullen zijn dan kan je weer lekker knuffelen met je mama

liefs monique en priscilla

Hé meissie,

Ik heb ff gemist waarom je precies in het gips zit (da's toch niet de gewone procedure bij een spreidbroek, of wel?), maar ik vind het wel een hip kleurtje en een heeeeeeele gave lollifant! Die zou Esther ook wel willen   (de olie dan, rollen vindt ze al niet leuk zonder gips).

Succes met je gipsbeentjes en doe maar de groetjes aan je mama!

Eveline

WOWIE!!! wat een mooie oliefant zeg!
daar kan je inderdaad heerlijk op liggen met je beentjes. dat heb je ook wel verdiend zeg!!
veel plezier met je olifant!

liefs marijke

He mooi meisje,
wat heb jij gave kleuren aan je benen zeg. Wel echt voor meisjes, en ik ben een jongen, maar jij een meisje, dus dat komt goed uit! En die olifant vind ik ook wel heel cool!
Liefs, Ilyas (19 jan)

Terug
Bovenaan