Even Jente's nieuwe schoenen showen!

Hallo,

Vorige week nieuwe schoenen gekocht voor Jente. Pfff wat een ellende: hij heeft hele brede voeten en een hoge wreef! In meer dan de helft van de schoenen paste hij niet in.

Wilde eigenlijk schoenen die een beetje open waren maar dit zijn ze geworden. Voordeel: hij kan ze nu al goed aan want hij past bijna niet meer in zijn ouder schoenen. Maar het nadeel: ze waren 71,95 euro ! Ik weet dat kinderschoenen duur zijn en ik vindt goede schoenen erg belangrijk maar 72 euro vind ik echt een hoop geld zeg!

Maar ach, ze zijn wel erg leuk, vind ik zelf!

Groetjes Fennie en Jente

Ze zijn inderdaad erg stoer!
Ik vond gister ook de bon van z'n schoenen ... 69.95! Echt niet normaal.
Natuurlijk wil je goede schoenen voor je kind, maar wat een geld! Voor mezelf geef ik dat al amper uit (en daar doe ik dan weer een apar jaar mee! , Kian maar een paar maanden, als ik mazzel heb)
Heeft ie ze al aangehad? (hihi, foto foto)
Nelleke

Ha ha, ik vond het juist hele schuiten!

Dit is maat 24! Eigenlijk zou hij naar 23 gaan maar die vrouw zei: daar gaat hij niet lang in passen, was al wat aan de kleine kant.
Vervolgens dus 24 geprobeerd en daar rende hij zo op weg. Dus de 24 maar mee genomen, kan hij er hopelijk tot de volgende winter mee doen.

Groetjes Fennie en Jente

Mooi hoor!!! Stoere stappers.
En, tja ze zijn duur maar wel goed voor de kleine voetjes natuurlijk.
Nou ja klein, ik ben de foto's van Linde's schoentjes aan het uploaden (al een tijdje geleden gemaakt) en ze heeft maatje 21, en zitten dan nog ruim ook hahahaha..... meisje hé!!!

groetjes Daniëlle.

Kan de foto's helaas niet zien, maar ze zullen ongetwijfelt erg mooi zijn! Dean heeft vorige week zijn 1e paar schoenen gekregen. Hij heeft eigenlijk maat 19 (grote knul, inimini voetjes), maar omdat hij zo'n hoge wreef heeft moest hij maat 21 hebben. De (merk)schoenen waren in de uitverkoop voor € 14,95.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan