Even Jente's nieuwe schoenen showen!

Het is duur ja, niet normaal, maar een goede schoen is ook zeker voor minder geld te vinden hoor. Ik ken hetzelfde probleem met mijn jongens en bij Dolcis kan ik altijd voor een 'normale' prijs slagen (meestal rond de 40 euro en max. 50 euro, en dat vind ik al veel). Leuke, goede schoenen en niet zo belachelijk duur. En inderdaad de uitverkoop in de gaten houden. Vaak staan daar merkschoenen voor lachprijsjes en er is niks mis mee hoor.

Groetjes Fonske

ps. 1: Tja, als alleenstaande mama met 2 kleintjes moet je wat, niet waar!!

ze zijn gaaaaaf !!!! Een onwijs leuke kleur ook!!!!
Ik kijk al om me heen naar zomerstappers maar kan nog niet echt iets leuks vinden.
Maar deze zijn heel mooi. Ach en als ze er lang mee kunnen doen (hoop je dan) dan maakt de prijs niks uit. Het is ook het beste voor de voetjes.

liefs
di silva mv Enzo

Sorry dat ik daar toch even op inspring hoor, want prijs is in mijn ogen geen garantie dat het dan automatisch  een goede schoen moet zijn, als je begrijpt wat ik bedoel! Dat zou dan inhouden dat ik geen goede schoenen koop voor mijn jongens. Niets is minder waar hoor!

Groetjes Fonske.

zo wat heefd mijn kind dan een dwergen voeten zeg die schoene die hij nu draagt is maat
18 19 en zijn zomer schoene heb ik toch maar maat 20 gehaald maar het is nog te groot
hoop dat ze als het warm is goed zitten hij heefd timberland schoene
die hem heel goed zitten maar je kan idd ook goede schoene kopen die
niet duur zijn ik zelf ben erg merken gek maar zijn schoene waren 130 euro
maar als hij ze niet had gekreegen van zijn oma dan had hij ze zeker niet gehad
ik zou nooit schoene kopen voor een kind van 130 euro

gr stephanie mv timothy

Ik vind ze gaaf!!! En deze kleur kan je ook zo lekker bij (bijna) alles combineren....

En voor de mamma's die bij Dolcis kopen: met de jonge gezinnen pas krijg je daar altijd 15% korting!! De pas kost maar 10 euro dus dat heb je er supersnel weer uit!!!
Op schoenen van 80 euro  gaat er dan toch mooi 12 euro vanaf (joh!!)

Groetjes van Cissy

Hai Fonske,

Ben het helemaal met je eens hoor! Goede schoenen hoeven niet altijd duur te zijn.
Maar ik had wel een aantal goede en goedkopere schoenen gezien maar ze zaten dan toch niet goed. Je kunt dat direct zien aan zijn lopen, tilt zijn voeten dan raar hoog op en loopt apart.
De schoenen die hij deze winter aan heeft gehad waren van naturino voor 35 euro in de uitverkoop. Prima schoenen voor een leuke prijs.

Ach, ik was opeens gevallen op deze stappers en ze zaten goed! Maar het blijft veel geld, ha ha!

Groetjes Fenneke en Jente

Terug
Bovenaan