hey meiden.
zoals elke maand, krijg ik een mail van pampers.
over de ontwikkeling van je kind.
deze maand ( je kind maand 16)
stond er dit:
Wijst je kind naar elk vliegtuig dat overvliegt? In dat geval heeft hij de dag van zijn leven op een vliegveld bij jou in de buurt. Ga een dag vliegtuigen kijken, tel hoeveel er vertrekken en landen en neem een lunchpakketje mee voor het geval hij daar niet weg te branden is. Neem een verrekijker mee zodat je niets hoeft te missen, maar wees niet verbaasd als je kind de verrekijker verkeerd gebruikt. Het gaat hem erom dat hij iets leuks kan proberen.
ik geloofde mn ogen niet.
ff serieus????? is dit niet een beetje heel veel herrie, voor die jonge oortjes??
en een verrekijker... ja, dat snapt een kind vast :S:S:S
nou, moest het even delen met jullie hoor. vind dit zoooo belachelijk.
liefs, do
zoals elke maand, krijg ik een mail van pampers.
over de ontwikkeling van je kind.
deze maand ( je kind maand 16)
stond er dit:
Wijst je kind naar elk vliegtuig dat overvliegt? In dat geval heeft hij de dag van zijn leven op een vliegveld bij jou in de buurt. Ga een dag vliegtuigen kijken, tel hoeveel er vertrekken en landen en neem een lunchpakketje mee voor het geval hij daar niet weg te branden is. Neem een verrekijker mee zodat je niets hoeft te missen, maar wees niet verbaasd als je kind de verrekijker verkeerd gebruikt. Het gaat hem erom dat hij iets leuks kan proberen.
ik geloofde mn ogen niet.
ff serieus????? is dit niet een beetje heel veel herrie, voor die jonge oortjes??
en een verrekijker... ja, dat snapt een kind vast :S:S:S
nou, moest het even delen met jullie hoor. vind dit zoooo belachelijk.
liefs, do