even jullie mening hoor.... vliegtuigen kijken????

haha, Jurgen vindt vogels ook veel leuker!
die vliegtuigen vindt hij wel leuk als ze dicht bij zijn hoor, we mochten in de cockpit kijken (toen we weer aan de grond stonden) toen we uit Griekenland thuis kwamen,...... zooooo veeel knopjes!!!!! hij vond het net zo leuk als de piloot zelf ;)
groetjes suzan

heyhey

bedankt voor jullie reacties.

nathalia heeft ook totaal geen oog voor vliertuigen in de lucht.
idd wel voor de vogels (vliegen lager) ze zwaait, gilt, wijst en geef kusjes aan de vogels.

persoonlijk zou ik dus zelf nooit op zo'n jonge leeftijd al naar het vliegveld gaan met mn kindje.
wel als ze ong 2 is misschien zelfs nog wel ouder.

liefs, do

p.s. dit is geen aanval op de mensen die wel vliegtuigen gaan kijken hoor :D

Hoi,

Ik vind het ook een leuk idee voor die kleintjes (behalve misschien de verrekijker)
Hier zijn ze ook dol op vliegtuigen, luchtballonnen, auto ´s en traktoren, dus ja ik zou dat ook wel doen, al gaan wij meestal bij de traktoren kijken aangezien ik daarvoor maar naar buiten hoef te lopen!

Gr MJ

Hey MJ,

Grappig ons zoontje vindt tractors ook geweldig! M'n schoonouders hebben een boerderij, dus regelmatig genieten voor hem. In augustus/september gaat hij vast en zeker een ritje mee met opa.
De brullende harley van opa vindt hij minder, maf he?

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Hier worden de ritjes iig erg gewaardeerd, ook op papa ´s kleine traktor (grasmaaier waar je op kan zitten) vind hij geweldig!
volgende maand gaan we naar een tante van mij, die hebben ook een grote boerderij, dus dat word feest,,haha

Gr MJ

Mooi he? Als hij met z'n auto's/tractors aan het spelen is dan hoor je, broem broem, zo kan hij tijden zitten. Heel veel fun bij je tante, maar dat komt helemaal goed!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan