even jullie mening

hey meiden

ik heb even jullie mening nodig hoor.

01-11-10 gaan erwin en ik trouwen.

nu heeft erwin een stiefbroer, die we al ruim 4 jaar niet hebben gezien. erwin heeft heel vaak geprobeerd contact op te nemen met zn stiefbroer, maar die nam nooit op en belde ook nooit terug ( hij heeft nog wel t zelfde nummer want dat had erwin aan zn stiefmoeder gevraagd)
zn eigen nichtjes heeft hij beide nog nooit gezien, gehoord of wat dan ook.

maar nu wilt erwin hem wel uitnodigen voor onze trouwerij!

ik ben het daar niet mee eens. waarom moet iemand die totaal geen intresse in ons toont, die nooit terug belt, die zn eigen nichtjes blijkbaar niet boeiend vind, op onze trouwerij komen????

zouden jullie hem uitnodigen of niet???

van de week zat ik atwt te kijken, erwin keek mee.
parker en liberty waren aan t zoenen, ik vertelde dat hun stiefbroer-zus waren.
zegt hij: nou en, das toch niks van elkaar. stiefbroer-zus is niks genetisch dus zie t probleem er niet zo van.

en nu net zegt hij over de telefoon: ja, maar tis toch familie van me. dus ik zeg: nee, jouw woorden waren dat stiefbroer-broer/zus niks van elkaar is.

k vind t best moeilijk. ik hoef die stiefbroer niet te zien op mn trouwerij!!! erwin dus wel.

help!!!!

liefs, do

Ik persoonlijk zou daar geen probleem mee hebben het gaat uiteindelijk om mijn partner een plezier te doen en als hij dat nou graag wil waarom niet.

Je hoeft toch niet perse bij hun te zitten je heb toch nog veel meer gasten dan laat je dat voor de rest aan Erwin over of je vraag aan Erwin hoe hij het zie en zou willen het is wel een bruiloft van jullie beide dat je als een mooie dag moet ervaren en geen vervelende momenten ontstaan.

Ik denk dat je een goed gesprek moet gaan voeren met Erwin .
Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen

groetjes lisette

hey lis

er komen niet zo heel veel mensen, we houden t gewoon klein.

we gaat uit eten met:

mijn ouders, broer, zusje, opa,oma
zijn moeder,vader,stiefmoeder,broer,schoonzus en een collega (getuige) en onze kinderen natuurlijk.

t gaat zowieso nog wat worden want:

zijn stiefmoeder en vader mogen zijn moeder niet, mijn moeder en mn oma mogen zijn moeder ook niet (is te veel voor gebeurd) en zn broer mag zn vader niet. ohoh! hahaha

we hebben afgesproken dat iedereen gewoon normaal tegen elkaar moet doen, doet 1 iemand dat niet, mag diegene vertrekken. we zijn allemaal volwassen mensen, die gewoon normaal kunnen doen en als ze komen om hun (schoon)kind hun dag te verzieken, kunnen ze gewoon vertrekken.
(iedereen was het hier trouwens mee eens hoor en iedereen heeft beloofd om normaal te doen tegen elkaar, maar je weet maar nooit)

en over die stiefbroer:

ik vind t gewoon een raar idee:
4 jaar lang heeft hij ons genegeerd, dan komt hij op onze trouwerij (als hij komt) en vervolgens zien we hem nooit meer.

natuurlijk wil ik ook dat erwin een leuke dag heeft, daarom vind ik t zo moeilijk!

wat een dilema zeg! hahaha

liefs, do

ik zou zeggen ,Nee,hij hoeft niet te komen...zoals jezelf al zegt,hij toont geen interesse in jullie..dus waarvoor zou je hem uitnodigen.Ik zou alleen mensen uitnodigen waar ik contact mee heb.als hij nou eens gewoon reageerde op erwin zn telefoontjes...maar aangezien hij hij niet opnam,heeft hij ws ook niet de behoefte aan contact...ik hoop ook dat jullie er samen uitkomen.liefs,karin

Stel dan aan hem voor dat ipv zijn beste maat uitnodig en confronteer hem ermee dat hij reageer niet op de telefoontjes of hij dan wel op de uitnodiging reageer zonde van de tijd en energie die jullie erin steken.

Vervelend he al die familietoestanden ik hoop dat het voor jullie een mooie dag ga worden hoe dan ook dat is het allerbelangrijkste voor jullie.

even wat anders ik ga waarschijnlijk naar het zomercarnaval bij jullie in rotterdam gaan jullie ook ?

groetjes lisette

Nee, ik zou het ook geen goed plan vinden, iemand die niet in je (jullie) leven is hoeft er ook niet op jullie mooiste dag te zijn, ook al is het familie...
Je zget het zelf al, je knet zijn kinderen iet eens en vice versa...
Maar ja, hoe leg je dat Erwin uit????
Vraag anders hem of hij hoopt dat met dit gebaar het contact weer word opgebouwd, wie weet wil hij dat wel...Zo niet, vraag hem dan wat het ut zou kunnen zijn...want net als jij schrijft, je denkt dat je hemv ervolgens niet meer ziet....
Succes meis!
Groetjes Roos.

Hoi do,

Ik snap dat het voor jou een moeilijke situatie is, maar als het om mijn man zou gaan zou ik hem wel degene uit laten nodigen als dat voor hem heel belangrijk zou zijn.

Vraag aan hem waarom het zo belangrijk voor hem is en stuur daarna evt de uitnodiging.

De kans is heel klein dat zn stiefbroer komt, aangezien hij al een hele tijd niet is geweest.
Maar heb je vanuit Erwins kant wel de goede wil getoont en is jullie nooit wat te verwijten.

Als jij aan Erwin uitgelegd heb waarom het voor jouw niet hoeft of jouw mening erover,
kan hij daar over nadenken en zelf zn conclusie trekken.

Succes ermee meid en ik hoop dat het echt een hele mooi dag voor jullie zal worden,

liefs Marina

hey meiden

bedankt voor jullie reacties. had niet zo veel reacties verwacht, met dit lekkere weer (hoewel ik t persoonlijk veelste heet vind om buiten te zitten)

erwin weet hoe ik er over denk, dat heb ik hem al uitgelegd.
i kweet ook waarom hij zn stiefbroer wilt uitnodigen:

hij is bang dat zn vader anders boos op hem wordt en het contact verbreekt.

ook hoopt hij idd dat het contact weer goed komt tussen hem en zn stiefbroer, daarom heeft hij in die 4 jaar zoveel geprobeerd te bellen.
maar zn broer toont gewoon geen intresse in hem.

als we zn broer uitnodigen komt hij wel.
teneerste is hij zo: als er ergens gratis gegeten kan worden, is hij erbij. ten 2e ook al zou hij niet willen, dan wordt hij gedwongen door zn stief vader (erwin zn vader)

k ga straks wel weer de confrontatie met hem aan :D we zullen er heus wel uit komen, maar tis wel heel moeilijk.

@lis ik denk niet dat we naar zomer carneval gaan. veelste druk en veelste veel herrie voor aleiyah.
we hebben hier ook de bavaria city race he, in rotterdam. misschien veel leuker voor milton en je man :D zomer carnaval is niet zo veel aan. tis een parade met allemaal buitenlandse muziek ( das dan wel heel leuk) en heeeeel veel vrouwen die dansen. niet zo heel veel boeiends, als ik eerlijk mag zijn. die city race geeft je altijd wel een behoorlijke kick. wel een tip: neem oordopjes mee voor de kids want tis wel heeeel veel herrie hahaha
(er worden ook altijd wel oordopjes uitgedeeld maar voor de zekerheid namen wij ze altijd wel mee)
maar ook daar gaan wij dit jaar niet naar toe vanwege aleiyah.

veel plezier in ieder geval :D

liefs, do

Terug
Bovenaan