even kennis maken

Hoi..ik ben al een tijdje op deze site maar zie nu net pas dat er ook een forum is voor mama's van jan 2010.
Ik heb een zoontje van nu 3 mnd. en het is helemaal geweldig. Het is mn eerste kindje en ik ben werkelijk zo enorm verliefd op dat mannetje..
Ik wil me graag aansluiten bij dit forum en gezellig meekletsen of vragen stellen:)
Mijn Mika is van 22 januari..

Liefs Inge

He, wat gezellig!

Welkom hoor.
ik heb een dochter ze heet sam en is van 15 januari
ik ben ook enorm verliefd op haar!!!

klets gezellig mee

Hoi Wat een mooi namen allemaal..mijn man en ik vinden sam ook een super naam voor een meisje!! wie weet de volgende.

Doen jullie kindjes hun nekje al optillen? Mika niet hoor..die is zo lui hihi..als ik hem op zn buikje leg dan blijft ie heerlijk liggen ,met zn vuistje in zn mond. Ik neem aan dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren??

Liefs Inge

hoi

ik ben inge en mama van bob en hugo. bob is van sept 2007 en hugo van 21januari dit jaar.

dat nekje gaat vanzelf wel omhoog hoor. is maar net waar je kindje zin in heeft haha.

het is een pracht bezit he die kindjes geniet er maar lekker van want het gaat zo voorbij.

groetjes en welkom op het forum. we hebben trouwens ook een eigen hyves pagina.
mamsjanuari2010.hyves.nl

ik weet niet of je hyves hebt maar anders ben je van harte welkom!!

groetjes inge

Hey,
Welkom hier.
Onze zoon heet Thijs en is 21 december 2009 geboren. Ik was 1 januari uitgerekend, vandaar dat ik op dit forum zit.

Groetjes, Petra

Hey,
Welkom hier.
Onze zoon heet Thijs en is 21 december 2009 geboren. Ik was 1 januari uitgerekend, vandaar dat ik op dit forum zit.

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan