even kennis maken

Wat leuk al die reacties!! Ik zit zeker op een roze wolk!! Jullie natuurlijk ook allemaal..wat logisch is..zo'n baby wat van jezelf en je partner is..is het meest mooiste wat je kunt hebben! Je word overspoelt door zoveel liefde..ik wist niet eens dat het nog heftiger zou zijn als de liefde die ik voor mn partner voelde!!en nog voel! Dit is onbeschrijfelijk!Maar jullie moeders weten precies wat ik bedoel.

Zijn jullie alweer aan het werk?Of zijn er thuisblijfmoeders?Ik werk zelf weer..had er veel zin in..werk nl met dementerenden en dat is fijn werk.Alleen wel erg moeilijk om je kleintje voor het eerst achter te moeten laten..het slijt wel,maar soms zou ik stiekem wel thuis willen blijven om voor Mika te zorgen..
maar goed..dan word je wereldje zo klein(voor mij dan..)

Liefs X

Inge ik heb me aangemeld op je site van hyves

Hoi,
Sorry, ik heb niet zo'n roze wolk gevoel haha. Ben super blij met mijn zoon, maar ik vind het ook allemaal erg wennen en best moeilijk op zn tijd. Ik ben ook weer aan het werk, was erg aan toe! Vind het heerlijk, maar ben er nog zo enorm moe van! Dus weer erg wennen om ook alles thuis nog gedaan te krijgen. Dat lukt nog niet erg haha. Er ligt een enorme berg was boven op me te wachten en het is daar ook echt een troep, maar ik kan het nu echt even niet opbrengen om eraan te beginnen.
Maar ook dat zal vanzelf weer gaan wennen denk ik!

Gr,
Mar

Hoi,
Sorry, ik heb niet zo'n roze wolk gevoel haha. Ben super blij met mijn zoon, maar ik vind het ook allemaal erg wennen en best moeilijk op zn tijd. Ik ben ook weer aan het werk, was erg aan toe! Vind het heerlijk, maar ben er nog zo enorm moe van! Dus weer erg wennen om ook alles thuis nog gedaan te krijgen. Dat lukt nog niet erg haha. Er ligt een enorme berg was boven op me te wachten en het is daar ook echt een troep, maar ik kan het nu echt even niet opbrengen om eraan te beginnen.
Maar ook dat zal vanzelf weer gaan wennen denk ik!

Gr,
Mar

Hoi Marjolijn...ik heb dat ook wel hoor..je loopt jezelf soms zo enorm voorbij en vergeet af en toe jezelf. Mijn huishouden is ook niet echt optimaal nou..maar weet wel dat alles op den duur soepeler gaat..je krijgt een ritme.Ik moet soms om 0700 uur beginnen en dan begint de stress al..borstvoeding..alles klaarzetten voor KDV..zelf douchen etc,eten!! Ook nog de boel opruimen!! pfff wel heftig hoor.Gelukkig doet mn man ook veel dat scheelt.Maar ja ik snap je wel!
Hoe heet je zoontje?

Liefs Inge

Hoi trotse mama's!

Ik ben Ilze en sinds 3 januari trotse mama van baby Lisa! Ze is echt een kanjer! Maar ja..ik ben een beetje bevooroordeeld..... ; - )

Lieve groet,

Ilze

Terug
Bovenaan