Even klagen over schoonmoeder

Sorry hoor... Even mijn gal spuwen.
Ik heb opzich lieve schoonouders hoor. Maar ze zullen echt niet even voorstellen om mij te helpen he.

Mijn moeder belt elke dag of ze nog boodschappen kan brengen. Of andere dingen kan doen. Als ze hier is gooit ze gelijk ff een was er in oid.
Hoeft allemaal niet altijd maar ze doet t gewoon en biedt t altijd aan.

Mijn schoonouders komen hier elke week omdat ze op de jongens passen. Dan eten ze ook altijd mee.
Na de geboorte hebben ze niet een keer aangeboden om bv eten mee te nemen.
En ze gaan op de bank thee zitten leuten.
Niet dat ze ff iets in t huishouden helpen ofzo.

Net ook schoonmoeder aan de lijn. Die is vandaag vrij en verteld dat ze lekker rustig aan gaat doen. Lekker filmpje kijken...paar boodschapjes.

Sorry maar dat vind ik echt mega irritant.
Ze hoeft echt niks voor me te doen maar daf ze t niet ff aanbiedt ofzo.
En dan ook nog vertellen dat zij lekker gaat luieren...grrrrrr

Zo ik ben t weer ff kwijt.

Gal spuwen gaat bij mij niet meer helaas (haha)

Maar ik snap je wel hoor! Mijn schoonouders zijn gelukkig niet zo. Mijn schoonvader kwam zelfs net nog op de fiets door de sneeuw (9 km) om even op de meisjes te passen. Ik moest naar de huisarts namelijk.

Maar ik ken het wel! Je eigen moeder is toch anders... Maar dat je schoonmoeder zegt dat ze lekker een filmpje gaat kijken terwijl jij een helse bevalling achter de rug hebt en nog aan het opknappen bent, dat zal mij ook in het verkeerde keelgat schieten hoor! Inderdaad grrrrr!

Wat vindt je man/vriend hiervan dan? Valt het hem ook op of hou je dit voor jezelf?

Mmmm...eerlijk gezegd hou ik dit een beetje voor mezelf.
Kom niet aan mijn man zijn moeder.

Ik weet uit ervaring dat kritische woorden meestal leiden tot irritatie tussen ons.
Ook best wel irritant. Maar goed....ik ken hem inmiddels al heel wat jaren.

Volgens mij hebben veel mannen dit. Mijn man in het begin wel, nu minder (gelukkig) !
Gelukkig kan ik goed met mijn schoonouders, maar dit is net altijd zo geweest! Dan kregen mijn man en ik ook woorden als ik iets over zijn ouders zei wat hem niet beviel.

Gelukkig kun je hier lekker je gal spuwen, want aan irritaties met manlief heb je nu niks!

Hoe gaat het trouwens met je? Al redelijk opgeknapt?

Je eigen familie is toch anders, ik dacht van de week nog hoe zou dat later zijn. Als mijn dochter een kindje krijgt en mijn dochter. Zou het wel jammer vinden om bij een schoondochter er verder vanaf te staan. Waar je al niet denkt :)

En mannen zijn moederskindjes! Die van mij ook. Zo zijn we aan de eerste begonnen. Manlief wilde niet perse kinderen in eerste instantie. Gezegd dat zou leuk zijn voor moeder om nog mee te maken en hoppa de eerste. Bij de tweede ook zoiets haha. Uiteindelijk stond hij zonder mijn aanmoediging er ook gewoon achter hoor :)

Mamma3007 gewoon lekker zelf klooien zonder hulp, maak je niet druk. Filmpje voor ons zit et sowieso niet in voorlopig. Ik heb al met een vriendin afgesproken om uit eten te gaan. Even wat anders en wat leuk.

4atas...zo heb ik mijn man 'omgepraat'...dat t leuk ik voor zijn moeder om oma te worden. Haha wat grappig.

Volgens mij zijn idd alle mannen wel een beetje zo. Ben benieuwd hoe mijn zoons straks over mij zijn. Hoop niet zo spastisch want dat hoeft van mij echt niet haha.

Gelukkig is t nu wel iets minder bij mijn man maar t blijft een gevoelig onderwerp hoor.

En allerlaatste: t gaat gelukkig fysiek al weer een heel stuk beter. Van onder aardig hersteld. Kan alles weer ook fietsen ;-).
Merk alleen dat mijn bekken een flinke optater heeft gehad.
Als ik te veel heb gedaan voel ik dat wel.
En plas ophouden als ik te lang heb gewacht met naar de wc gaan of niezen lukt nog niet goed.
Maar ik weet dat t na de jongens ook behoorlijk lang duurde voordat dat helemaal weer de oude was.

Geestelijk gaat t wisselend. En daar bedoel ik mee dat ik super gaar ben door die nachten. En daardoor sommige dagen aardig chacharijnig ben. Mijn lontje is aardig kort. Probeer t niet op man en kinderen af te reageren maar dat lukt niet altijd.
Laatste dagen is de kat de klos ;-)

Maar ja.... Dat blijft waarschijnlijk nog wel ff zo.

Hoe is t met jou dan? Herstellen van een keizersnede duurt toch altijd aardig lang?

Hier heb ik daar gelukkig geen last van we hebben geen contact met de vader van mijn vriend (lang en boos verhaal hij heeft ook zelf tegen mijn vriend gezegd jij bent mijn zoon niet meer maar wil nu wel de kleine zien dacht het niet) en de moeder van mijn vriend is helaas 12 jaar geleden overleden. Gelukkig is hij zelf 2 handen op een buik met mijn ouders. En ik heb hem niet echt over gehaald hij mij meer :p hij zag elke keer bij mij foto's van kleine baby's (was voor de bevalling kinderfotografe) en wilde zelf ook haha

Haha moest erg hard lachen om je kat mamma3007 wat sneu voor dat beestje. Ik herken dat kortte lontje ook hoor. Schiet ik weer uit mij slof. Arme man en oudste. Naja komt wel goed, we doen gelukkig ook leuke dingen.

Mandje1990 ben je gestopt met fotograferen. Wat leuk werk zeg. Nou ja.... Gillende, niet stil zittende, eigenwijze kinderen maar ik ben dol op foto's!

Terug
Bovenaan