Even klagen over schoonmoeder

Ik heb geen problemen met mijn schoonouders! Gelukkig!
En idd, arme kat ahh. Ik heb ook zo'n kort lontje nu.. Ik kan me afreageren op onze vissen :).
Ik heb manlief niet over hoeven halen. Wij stonden voor een voldongen feit. Hij wilde eerste instantie geen kinderen. Bang dat ze ADHD zouden krijgen. Dat heeft hij nl.
Nu kan hij niet meer zonder ze in is hij überbeschermend.

Mandje lijkt mij ook leuk! Kan je in ieder geval prachtige fotos van je meisje maken!

Nou vissen is ook niet best hoor icmf. Ik had een super mooi aquariumpje voordat we de eerste kregen. Maar toen ik na de bevalling niet in staat was er zelf voor te zorgen ging de kwaliteit achteruit en dat kan niet iedereen na vertellen zeg maar.... Dus besloten ook maar geen nieuwe te kopen anders hadden we er nu weer een paar minder.. schaam schaam.

ADHD is niet erfelijk toch?

Hier ook niet echt problemen met schoonouders maar moet zeggen dat de hulp hier ook ver te zoeken is geweest.. We hebben natuurlijk een hele heftige tijd achter de rug met vroeggeboorte maar heb altijd moeten vragen om hulp ook bij mijn ouders overigens.. Is hier niemand geweest die uit zichzelf de was meenam of een keer het huis kwam poetsen.. Moet zeggen dat me dat ook erg is tegengevallen vooral omdat ik niet zo'n hulp vrager ben..

@lindavanleuken
Gaat het nu goed met je mannetje? Dat hulp vragen is herkenbaar, ik doe dat ook niet gauw!

@4atas,
Helaas is ADHD erfelijk. Bij jongens is de kans hoger dan bij meisjes! Hij maakt zich dus nu al zorgen om ons ventje. Sowieso is hij bang dat het doorgegeven heeft aan een van de kinderen.

@mamma3007 : Herstel gaat heel goed! Na 2 dagen was ik behoorlijk op de been. Nu twee weken later kan ik eigenlijk alles weer. Te zwaar tillen dat niet.
Tot 6 weken moet ik wel rust houden, maar dat kan ik niet en dat wil ik niet ;-)

Ik voel de wond nog wel trekken hoor, maar dat hoort erbij. En ik heb een blaasontsteking, denk opgelopen door de katheter.

Maar dochterlief slaapt echt heerlijk door. Gemiddeld tot 8.00 soms wat later...

Dus eigenlijk heb ik niks te klagen, ben nog wel aan het vloeien daar ben ik nu wel klaar mee!!!

ICMF. Ik ken geen situaties waarin zowel de ouder als het kind ADHD heeft maar, dus wist het niet. Lastig hoor dat hij daar overin zit. Geloof mij er zijn ergere dingen die mensen hun kind meegeven waar ze wel invloed op hebben. Een kind kan ook verstandelijk beperkt zijn en daar heb je geen invloed op dus... Maar ik heb makkelijk praten.

Terug
Bovenaan