Even klagen vervolg

Hey meiden,

Ik denk ik schrijf nog even het vervolg van mijn vorige topic "even klagen"
Maandag en dinsdag had ik weer gewerkt en ging met ontzettende rugpijn weer naar huis 'snachts ook niet geslapen van de pijn.
Ik dacht nu is het klaar dit kan niet ik stop met werken.
Ben dinsdag dan ook om 11.00 gestopt en heb tegen mijn werk gezegd dat ik het niet volhou zo met die pijn dat ik naar huis ga en ze nog van me horen.
Ik heb contact gehad met de verloskundige en het verhaal verteld en zij stuurt mij een verklaring dat ik niet langer meer mag werken.(het ging nog om 3 weken dan heb ik verlof)
Ook heb ik geprobeerd contact te zoeken met onze bedrijfsarts maar die is zelf ziek....
Ik heb het wel aan de afdeling personeelszaken medegedeeld maar nog niet aan mijn baas dat ga ik maandag doen.
Ik vind het alleen wel vreemd/jammer dat hij niet even de moeite neemt om mij te bellen over hoe het gaat,het intereseert heb kennelijk niet veel.

Ik hoop dat nu ik gestopt ben met werken het nu beter zal gaan met mijn rug.
Nynke is deze week ziek geweest dus heb dr veel moeten tillen enzo dus nu heb ik wel weer erg veel last.
Maar goed ik loop ook nog bij fysio.

Mijn ene collega stuurt trouwens wel hele lieve smsjes met dat ik rustig aan moet doen en aan de baby moet denken en me niet druk hoef te maken over het werk,dat is wel heel lief,van mijn andere collega hoor ik niiks....

Maar goed ik ga me nu lekker richten op de baby en op Nynke en de bevalling straks.
Mij benieuwen wanneer onze kleine man komt!!!

Liefs Stefanie

Onwijs dapper van je!!!Super!!!
De boel de boel laten, want uiteindelijk moet jij nog een hele klus verrichten binnenkort he, en dat moet je lichaam wel aankunnen.
Nu lekker rustig aan doen, zover dat kan met je kleine meisje.En misschien kan je hier en daar nog effe lekker genieten van je buikkie en de laatste weekjes zwanger zijn.
Succes he!!
Groetjes Roos.

meis idd zoals roos al zei super dat je eindelijk voor je zelf opkomt!!!jij&je kindjes zijn nu het belangrijkst als je nietmeer kan kan je niet meer klaar uit
je baas is gewoon een eikel dat hij niet een beetje rekening met je houd&totaal geen intresse in je toont!!!
geniet nog ff van je momentjes met je mooie prinsesje(L)

liefs patricia

Heel goed van je dat je nu je grenzen trekt!
Je kleine meid en je mannetje zijn nu veel belangrijker!
Jammer dat je baas zo raar reageert,

Veel sterkte met je rug, en succes met je bevalling straks!

Liefs Marina

Hoi hoi,
net wat roos zegt...misschien dat stoppen met werken er voor zorgt dat je ook wat meer kunt genieten van de laatste weken van de zwangerschap. Want zoiets is toch ook heel bijzonder en belangrijk!
Groetjes, Bianca

He meid,

Goed van je hoor!!!
Nu nog even lekker genieten van het mannetje in je buik. En natuurlijk ook van jullie kleine meid.

En wat de reacties van je baas en collega's betreft. Laat ze maar lekker. Zij weten niet wat jij voelt en dat is voor hun ook moeilijk te begrijpen, als ze het al willen begrijpen.

Veel sterkte

Groetjes Anne

Hey,
Ik sluit me volledig bij de rest aan, die laatste weken zijn veel te speciaal om ze door je werk te laten verpesten en daarbij word je buik nu echt het zwaartepunt dus kan je rug wel wat extra rust gebruiken.
Nou geniet ermaar lekker van en rust goed uit!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan