Even klagen vervolg

ben blij te lezen dat je (eindelijk) gestopt ben met werken! weer een zorg minder!
en idd, nu richten op de komst van je kleintje en nog even zo veel mogenlijk genieten van t getrappel in je buik.
en je moet je idd geen zorgen maken om je werk, je baas of je collega's. die redden het heus wel zonder jou. (en zo niet, is dat hun probleem hahaha)

hey meid, geniet van je verlof, van de laatste loodjes, van nynke en doe rustig aan!

liefs, do

Hoi,

Je moet gewoon aan jezelf denken en aan je kind de rest doet niet toe, als het niet gaat dan gaat het niet al spring jou baas hoog of laag je hebt een goede reden dus maak je niet druk en wat colleag's betreft zo zie je wie je lief hebt.

Doe maar rustig aan!

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb mijn baas niet gesproken wel de afdeling personeelszaken daar heb ik het aan door gegeven aangezien mijn baas wil dat ik alles via hun regel.
Ik dacht als ik hem bel gaat ie me toch weer naar hun doorverwijzen dus hij bekijkt het maar lekker.

Het gaat echt een heeeel stuk beter met mijn rug! ben echt blij!! wat een verschil met als gewerkt heb zeg want toen verging ik nu gaat het echt top!!
Morgen weer naar de verloskundige op controle en vrijdag weer naar fysio.

Nu lekker genieten van de zwangerschap en Nynke.

Liefs Stefanie

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb mijn baas niet gesproken wel de afdeling personeelszaken daar heb ik het aan door gegeven aangezien mijn baas wil dat ik alles via hun regel.
Ik dacht als ik hem bel gaat ie me toch weer naar hun doorverwijzen dus hij bekijkt het maar lekker.

Het gaat echt een heeeel stuk beter met mijn rug! ben echt blij!! wat een verschil met als gewerkt heb zeg want toen verging ik nu gaat het echt top!!
Morgen weer naar de verloskundige op controle en vrijdag weer naar fysio.

Nu lekker genieten van de zwangerschap en Nynke.

Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan