ik vraag me echt af hoe het bij andere gaat mijn vriend betrekt zich helemaal niet bij de zwangerschap.. als ik moe ben of ergens beetje zeer heb laat hij mij maar en zal nooit vragen of ik iets wil drinken ofzo ook vraagt hij niet hoe het met de baby gaat en voelt hij niet aan mijn buik . ook gaat hij elk weekend op stap en zit ik maar een beetje alleen thuis..ik ben van maatje 34 naar bijna 40 gegaan best wel wat maar goed dat kan er straks wel weer af denk ik dan nee hij zegt gewoon eerlijk dat hij mij niet meer mooi vind.. ik geniet heel erg van mijn baby en ben dolblij als ik het straks in mijn armen heb waarom geniet hij niet mee met onze zwangerschap.. ik ben heel bang dat hij het straks niet zit zitten met mij en of de baby.. heb hem er al vaak naar gevraagd en gezegd hoe ik me erbij voel maar dan zegt ie zijn het niet een beetje de hormonen die nu opspelen... kent iemand dit??? het voelt alsof ik een last ben nu tot hem terwijl hij echt geen puber meer is en al heeft kunnen leven..hij is 38 ....kan hier echt verdrietig om zijn....