Even klagen....

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Ik moet even klagen hoor, sorry!!
Ik slaap zo verschikkelijk slecht de afgelopen week, misschien maar 2 uurtjes per nacht en ik ben echt op! Vandaag een middagje vrij genomen van werk om straks even de verloren uurtjes in te halen (hopelijk)

Nou hoor ik dat in mijn nabije omgeving wel meer maar ik vraag me dan altijd af: waar kom dat door? Maak ik me druk? Maak ik me zorgen? Ik weet het niet, natuurlijk ben ik wel met aankomende week bezig want dat is spannend i.v.m. onze eerste IUI maar echt zenuwachtig bent ik nu nog niet..... Waar ik wel over pieker is de vraag: wat nou als deze zaad opwerking niet goed is, gaat de IUI dan wel door? Wat nou als, wat nou als???? Ik wordt lichtelijk gestoord van mezelf, msschien is dat het dan toch....

Ik heb afgelopen week ook 's avonds een Valdispert nacht (valeriaan) ingenomen en nou hoorde ik weer iemand zeggen dat dat niet mag als je zwanger wilt worden..... Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad want het is plantaardig maar toch.... *twijfel*twijfel*twijfel*

Anyhoe....hopelijk slaap ik straks wel even een uurtje lekker en is het snel donderdag en weten we weer meer!

Fijne middag allemaal. Liefs Lynn.

Met de zaad opwerking bedoel ik het zaad wat gebruikt gaat worden op de dag van de IUI.

Oh Lynn, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Het kan natuurlijk best onbewust toch een stukje spanning zijn....
En klagen.....nee hoor, helemaal niet! We moeten allemaal wel eens even ons verhaal kwijt!

Dat van die valdispert weet ik niet, geen idee eigenlijk....kun je niet bellen met een verloskundige of het ziekenhuis, dan weet je het zeker...

Ik hoop voor je dat je vanmiddag een beetje hebt kunnen bijtanken en dat het snel donderdag is!

Denk aan je!

Liefs!

Ik ken het ik heb het ook haha maar dan voor onze eerste afspraak morgen middag .

Ik probeer zo min mogelijk medicijnen ed te nemen had laats strepsels omdat ik keelpijn had en daar staat in dat je er minder vruchtbaar van kunt worden bij veelvoudig gebruik ..... nu gebruik ik die dingen bijna nooit maar toch .....
Meestal staat het in de beschrijving wel hoor of het kan of niet .

Verder ben je er natuurlijk onbewust veel mee bezig het is toch ook hartstikke spannend is logisch maar je moet natuulijk wel uitgerust zijn he !!!

hihi heel veel succes hoop dat je vannacht beter slaapt !!

Liefs

He bah! Slapeloosheid is nu net wat je niet nodig hebt! Misschien ben je onbewust toch een beetje gespannen van de hele situatie en dat is natuurlijk ook helemaal niet raar! Want het is niet niks wat jullie hebben doorgemaakt de afgelopen maanden. Ik hoop dat je rustige middagje je een beetje doet opknappen en alle succes voor volgende week toegewenst!! Dikke kus!

Hai lieverd!bedankt voor je reactie,../..maar wat vervelend dat je niet kan slapen, daar zou ik ook heel ergvan gaan klagen,...en klagen is echt lekker en geef je een goed gevoel, dus lekker blijven doen!Probeer lekker een warme douche te nemen voordat je naar bed gaat, helpt bij mij meestal wel....Ik hoop dat je snel opknapt en vannacht beter ka slapen na alle adviezen die je hebt gekregen!
Dikke kus,..Liefs nance

Het zou zo maar kunnen idd dat je onbewust gestresster ben dan je zelf denkt. Slaap niet te lang vanmiddag anders gaat het vannacht weer fout en zit je zo in een verkeerd ritme. Warme douche, warme melk, eventjes door een tijdschrift bladeren (niet over kinderen dan) en evt. een wijntje helpt je misschien iets meer te ontspannen. En als je met je ogen dicht ligt, rust je toch uit!. Dat bedenk ik altijd maar als ik niet kan slapen, dan is het 'ik moet, ik moet...' er een beetje af.
Sterkte
Wenser

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb net 'prins-heerlijk' liggen slapen, wel een beetje lang (2,5 uur) maar het schijnt dat wat je 's nachts niet slaapt, je overdag kan inhalen zonder dat je daar 's nachts last van hebt maar ja.....dat schijnt.....

Ik heb net even geïnformeerd naar die Valdispert nacht en je mag het indd NIET gebruken als je zwanger bent of zwanger wilt worden dus die gooi ik maar gelijk aan de kant. Het verbaasd me wel omdat het plantaardig is....Nou ja, we zien wel wat aankomende nacht gaat brengen, ben morgen iig vrij en dan is de druk van "ik moet, ik moet" er wel een beetje af.

Fijne avond meiden. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan