Even klagen....

Hoi Lynn,

Ik denk dat je onbewust er gewoon teveel mee beig bent waardoor je slecht slaapt. Hopelijk hebben die paar uurtjes je goed gedaan en slaap je vannacht lekker.

Huh valdisper slecht voor je.......... Altijd handig om te weten.

Slaap lekker voor straks!

Hoi Lynn,

onderbewust kan je er natuurlijk wel heel erg mee bezig zijn. Zelfs meer als dat je denkt! En dan is onrustig slapen het eerste waaraan je dat kan merken. Dan ben je niet meer bewust aan het nadenken, maar komen alle spanningen die misschien wel weggestopt zaten naar boven waardoor je steeds wakker wordt..

Ik had inderdaad ook wel is gehoord dat valdisper niet goed schijnt te zijn. Een vriendin van mij gebruikte wel is Dormeasan Nachtrust tabletten A. Vogel. Zij gebruikte ze toen ze zwanger was, maar denk dat het dan in jou geval ook wel zou kunnen. Misschien is om na te vragen bij de drogist.

Wel lekker dat je vanmiddag even hebt kunnen bijtanken!

Liefs Rianne

Hey lynn,

Hier ook een slechte slaper de laatste tijd... Ik denk dat je je net als ik te druk maakt om te veel dingen. In de vakantie heb ik heel bewust niets van mijn werk mee naar huis genomen en ben eindelijk wat meer uitgerust. Vandaag gaan staken en terug in de bus gingen mijn gedachten weer flink met me aan de haal. En je raadt het al: bartsende koppijn tegen de tijd dat ik de bus uit kwam. Lekker een half uurtje naar huis gefietst en de hoofdpijn weer verdwenen. Zo gaat het bi mij overdag en 's nachts ook slecht slapen.
Wat bij mij goed helpt is een lekkere warme douche nemen voor het slapen gaan of na het eten een uurtje wandelen of fietsen. Ook wil bij mij een (1, haha) lekker wijntje helpen om net dat beetje meer te ontspannen om in slaap te vallen. Dat wijntje moet je ook niet doen als je zwanger bent natuurlijk, haha!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs Daisy

lieve Lynn

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt meid!
Alles staat of valt bij een goede nachtrust.

Ik sluit me verder aan bij de reacties hierboven,
Het is gewoon enorm spannend! Eindelijk gaat het erop lijken dat je misschien aankomende weken zwanger zult raken!! Iets om over in te zitten dacht ik zo!

Morgen alvast veeeeeel succes en ik hoop voor je dat je eitjes goed genoeg gegroeid zijn!!

Op naar IUI 1!!!!!

Terug
Bovenaan