even kwijt

A

Anoniem

Guest
Ik moet het toch even ergens kwijt hoor, vind het zo leuk dat we nu weer voor een tweede gaan! Nog 2 dagen de pil, daarna voorlopig niet meer! Kan het niemand vertellen maar ben er zo vol van!

Ondanks dat onze eerste nu 10 maanden is en verre van voorbeeldig is, gaan we er voor! Het geeft ons zoveel positieve energie!

Zo, dat is er uit :)

Groetjes Sabien, moeder van een zoon van 10 maanden

Wat leuk zeg!
Alvast heel veel succes met klussen.
Wij zijn momenteel aan het proberen zwanger te worden van de 2e. Jesse in 9 maanden.
We zitten nu in "wachtweken" dus erg spannend.

succes met klussen en leuk dat je ook hier mee komt kletsen! wij proberen ook voor een 2e wonder en zitten nu in ronde 3!we hebben ale een mooie meid van 2 jaar!

liefsss

Lekker gevoel om dat besluit te nemen he? Veel plezier met alle voorpret! :)

haha, dankjulliewel!
Vorig jaar schreven we met een club (aanstaande) moeders op dit forum en inmiddels hebben we op hyves een besloten forum waar we nog steeds dagelijks kletsen. Daarom wil ik hier nu weer lekker meelezen en schrijven, dan kan ik alles tenminste ergens kwijt als ik sommige dingen nog niet kan/mag vertellen ;-) Heerlijk!!!!

Hey Sabien,

Welkom hier! Succes en plezier gewenst. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.

Liefs Lisette

Hay meid!

Kom je maar lekker uiten hierzo! Wij luisteren en reageren en voelen met je mee!

SUCCES!!!

Sabien,

Welkom! Wij zitten in ronde 2 voor de 1e.
Spannende tijd weer! Ik ben zelf ook erg blij het ergens kwijt te kunnen, want we houden het voor iedereen als verassing...

Succes

Terug
Bovenaan