even kwijt

Hoi Sabien,

Spannend hé! Wij hebben twee kindjes en hebben oudejaarsavond besloten om de pil 'in de wilgen te hangen'. Ik ben in januari 38 jaar geworden en we hopen dat we nog een mooi kindje krijgen voor mijn 40ste.. Ik vind het ook leuk om mij ei kwijt te kunnen op dit forum want ook bij ons is het een geheim!

Gezellig!! Liefs Issatje

He Sabien,

Welkom hier en ja hoor ik snap heel goed dat je je plannetje graag wil vertellen en dat kan hier zeker. Ik heb (samen met mijn man natuurlijk) een zoon van bijna 6 en een dochter van 2,5. We hebben vorig jaar besloten om vanaf januari regenjassen en alle andere middelen om maar niet zwanger te kunnen worden in de la te laten liggen en eens te kijken of er nog een derde kindje zou mogen komen. In november heb ik delaatste strip op gemaakt en toen in december spontaan ongesteld geworden, en nu zijn we in ronde 2.

Mensen wat een l..verhaal, maar dat bedoel ik, iedereen wil zijn hormonen kwijt en alleen de voorpret is al leuk.

Geniet er van en hopelijk zweven er hier snel veel roze en blauwe wolken rond.

Lekker om zo nu en dan even je verhaal kwijt te kunnen hier. Wij zijn intussen al een half jaartje bezig voor ons tweede kindje. We hebben al een Zoon van vier. Hoop voor je dat je snel een posi test in handen mag hebben. Klus-ze!!

xxx

Terug
Bovenaan