Even kwijt

4 weken geleden was ik heel erg ziek dacht gewoon aan de griep, een week later werd ik opgenomen in het ziekenhuis met een dubbele long onsteking, nu 4 weken later gaat het beter, ben wel nog prednison aan het afbouwen.....
Het is best wel confronterend als je je kleine niet meer zelf kunt verzorgen, heb 3 weken moeten missen van de kleine spruit. Het gaat nu stukken beter kan de kleine weer optillen, heb nooit gedacht dat een long onsteking zo zwaar zou zijn.
Gelukkig gaat het met onze meid goed, alleen onze nacht rust daar komen we nog niet aan toe. Madam wordt wakker om 3 uur sochtends en blijft ook wakker tot rond 5 uur half 6 en wil dan spelen maakt alleen maar geluidjes of wil haar speen hebben....vanacht gaat de babyfoon uit, als ze wakker wilt blijven dan doet ze dat maar, wij niet....en mocht ze echt gaan huilen ja dan staan we natuurlijk wel weer op.
Zo dit ben ik weer even kwijt , en dit lucht nu echt op.
 
Jeetje!heel veel beterschap alsnog!ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen,ik doe dat ook wel eens de babyfoon uit. Dan hoor ik niet alle geluidjes alleen als ze echt wakker wordt idd. Sterkte komende tijd!
Groetjes,l
 
Terug
Bovenaan