Even lachen

Shanice had weer uitspraken hihihi ik kom niet meer bij van het lachen.
Gisteren lag ik ziek op de bank en dan kunnen ze zo zeuren liept ze met haar babypop heen en weer en ik werd boos op haar om iets ik weet niet meer om wat ik zeg tegen haar shanice move roept shanice baby ook move mama hoe het eruit kwam mijn man was aan het studeren die kwam ook kijken en kwam ook niet meer bij van het lachen

Ook weer wat nieuws de broek omlaag trekken mama ik moet poepen en dan moet ze naar de wc brilverkleiner op en ja mama ik poepen en er komt helemaal niks.
Ze wil echt alles zelf doen de eigen insmeren als het kan met vaseline hihihi.
Als Milton iets doet roept ze stop broer stout en nog meer van die dingen. Gisteren was ze ook een echte prinses met prinsessenjurk aan ik ben geen shanice maar prinses en milton is geen prins maar politie hihih.
Als we Milton naar school gebracht hebben roept ze mama gaan we doen. Dasn zeg ik boodschappen oh oke roept ze. Ze praat al heel goed voor haar leeftijd en duidelijk en veel lange zinnen .
Het gaat toch hard he

groetjes lisette

Oja en zingen joh milton zong een kerstliedje jinglebell en zij maakt er wat anders van kimebell en blijft een hele tijd doorzingen en laatst was ook samen met een vriendinnetje aan het dansen op k3 hihi leuk he wat doen ze bij jullie voor leuke dingen

Quinten kijkt vaak s`ochtends de wereld is mooi en dan komt kabouter plop er ook voor.
als ik dan boven ben dan roept hij onderaan de trap: mama kijk heel enthousiast.
kom je beneden dan weer heel enthousiast mama kijk pop!
echt vertederend.
met piet piraat trouwens ook heel enthousiast.
echt super

Leuk hè dat kletsen en die uitspraken haha!! Nynke kan er ook wat van.ze kijkt s' morgens ook de wereld is mooi en zingt alles mee.vaak wilt ze als we beneden komen ook nog liedjes horen van k3 bij de politie is dr favoriet, ze zingt dan ook mee " bij de politie" en dan rent ze door de kamer.vaak roept ze dan nog " mama jij ook dansen" of polonaise haha! Maar mama kan niet meer goed dansen met die dikke buik dus ik hobbel er maar wat achteraan haha!! ' s morgens als ze nog in bed ligt kletst ze ook zoveel tegen dr zelf dan hoor ik hele verhalen over dribbel en vanmorgen hoorde ik de zeggen " Oké nu gaan we dribbel zingen" nou daar ging ze hoor haha heb echt gelachen vanuit onze kamer.ze verteld hele verhalen tegen zichzelf haha!!!

ook nathalia praat opeens ontzettend veel. dit was een maand of 4 wel anders, toen zei ze alleen het hoog nodige. nu kletst ze de hele dag vol :p

nathalia haar sterktste punten op dit moment zijn tellen tot 15 zelfstandig, achter elkaar en nog goed ook! en ze kan tot 20 tellen als je de laatste 5 cijfers voorzeg, zeg zij ze na.
ook kleuren herkennen is helemaal in hier nu.
ze weet ontzettend veel kleuren. als je vraagt pak eens iets groens, komt ze met een groene ballon of wat dan ook aan, als het maar groen is.
maar ook andersom. welke kleur is dit? groen, zegt ze dan.

ze kletst opeens ontzettend goed. articuleren gaat ook heel goed.
zo zei ze een paar dagen geleden nog " mama coeja" nu zegt ze echt " mama cola"
zinnen maken gaat ook heel goed. mama drinken pakken dankuwel? hahaha ipv alstublieft :p

nou, ik heb wel weer genoeg door laten schemeren hoe trots ik ben op mn kleine/grote meid hahaha.

liefs, do

is erg leuk dat gekwebbel van de kleintjes
hahaha
karlijn kletst ook de hele dag dag door
zo heeft ze maandverband omgetoverd in de mammluier
wilt ze toti met een omaatje eten
k3 heet kusjes dag en als ze dat wilt horen zegt ze mamma kusjesdag horen met hejo ( shakalaka van k3 )
echt zo leuk
ook hoe ze tegen rakker praat
wij zeggen vaker hé jong tegen hem ( onze hond) en nu zegt zij dus hetzelfde hahaha
en ook hoe ze tegen floortje praat zoo leuk

Hoi,
Ja het gaat echt hard..ongeloofelijk!
Dat oh oke, als antwoord dat ken ik wel, dat is hier ook een favoriet antwoord.
Lekker zingen en dansen doen ze hier ook en de kleine idd een leuke variant op,,haha

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan