Even lachen

Leuk al die verhalen Shanice heeft ook altijd een opmerking als ze stout is geweet en we hebben straf gegeven en als we later met haar praten en uitleggen hoe en wat dan roept ze mama of papa ik ben zo blij hihihi en roept ze sorry mama sorry sorry papa.We zaten gisteravond op de bank zer was echt alles aan het napraten ik zeg tegen haar je lijkt net een papegaai roept ze doodleuk neeee dat kan niet hihihih

Laura begint nu woorden te combineren, maakt 'zinnetjes' van drie woorden inmiddels. Zoals over mijn man zijn fietshelm: hoed papa pietsen! Jauja niet! komt er dan achteraan. Als ze zich verstopt zegt ze : Jauja, bejje (laura, waar ben je), dit moet ik dan ook zeggen en dan komt ze er weer aan. Als ze iets kwijt is zegt ze dat ook: Beer, bejje?

Myrthe had gister iets onwijs liefs voor papa.

Ik vroeg ben je nog mama's vriendinnetje? Zij: Nee papa, roept vervolgens PAPAAAA en geeft hem een dikke knuffel.
Gisteravond aten we kroepoek. Ik vroeg ook een stukje aan haar. Wederom nee PAPA, en papa krijgt een stukje die hij heerlijk opeet. Vraagt ze ook nog doodleuk, lekker papa?
Vanavond moet ze naar bed. Ik sta al bij de trap, zij ging papa kusje geven. Papa vraagt, moet ik je naar bed brengen? Ja dat vond ze wel wat.
Ik werd aan mn vinger getrokken, ze riep soezij (opzij) en duwde me de hoek in, pakte papa's hand, trok hem mee naar de trap en daar ging madame hoor.
Hoe bedoel je papa's kindje?

hahahahahahahaha irene

hier is het juist precies andersom
hier is echt alles mamma
pappa telt niet eens meer mee
pappa heet sinds 3 dgn gewoon fiso ( friso ) en ik ben gewoon mamma of mammie

hoezo een mamma's kindje hahaha

hihihihihi ik heb zo gelachen om jou irene!
zo herkenbaar allemaal hahaha.

ook nathalia is echt papa's kindje.
zodra hij thuis komt uit zn werk rent ze naar hem toe, en krijgt hij een kus. daarna geeft erwin mij een kus. "nee papa, alleen thalia koesje!"
alsdus een jaloerse nathalia.
"ga je met mama mee in bad" zeg ik. "nee me papa in bad!"
vorige keer liepen erwin en ik hand in hand op zuidplein. nathalia liep voor ons.
toen ze zag dat mama papa zijn hand vast had, rukt ze onze handen los. "thalia papa hand geven"

maandag ochtend is hier vaak even drama.
eerste wat ze roept: papa ben jij nou? "papa is toch centjes verdienen schat"
"thalia papa bellen, thalia papa koesje geven"
hahahahahaha. ja, papa is echt favoriet bij nathalia.

liefs, do

Terug
Bovenaan