Even lekker klagen over kwaaltjes

Hi allemaal,
Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Zielsgelukkig, maar ook kotsmisselijk en heeeeel moe. Omdat het allemaal nog zo pril is hebben mijn vriend en ik weinig mensen verteld dat ik zwanger ben, daarom kan ik ook tegen niemand klagen! Misschien hebben jullie ook klaagbehoefte, dus kom maar op hieronder :)

Ik voelde me vorige week top, vanaf deze week is het echt raak: veel krampen, geen energie, hoofdpijn, slecht slapen. Zelfs voor tv kijken of lezen ben ik te moe.
Ik zit mezelf ook een beetje in de weg: ik wil dingen doen maar ik heb ook nergens zin in. Voel me in ieder geval erg zwanger :)
En heb ook mijn eerste craving gekregen: witte bolletjes met schuddebuikjes ;)
Baart me wel een klein beetje zorgen dat ik deze klachten nu ‘al’ heb, hopelijk word het over een paar weken beter…

Hoort erbij! Met mijn eerste had ik vanaf week 10 tot week 16 last van ochtendmisselijkheid. Ik ben nu 34 weken zwanger van mijn tweede. Het tweede trimester is bij allebei prima verlopen. Meer energie en dergelijke. Dus iets om naar uit te kijken.

Mijn geklaag: ik heb een blaasontsteking en kon nauwelijks lopen van de pijn. Inmiddels sinds gisteren antibiotica gekregen en kan inmiddels weer een beetje normaal lopen maar voel mij erg neerslachtig. Ook last van de bijwerkingen vd medicatie, helaas.

Maar goed, uiteindelijk mag ik mijn dochtertje in mijn armen houden, dus aan die gedachte hou ik mij maar vast.

Veel sterkte de komende tijd! Maar het is het waard

Terug
Bovenaan