even lekker zitten janken

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag de babykleding van Tess uitgezocht en kwam daarbij ook de eerste kleertjes van Nick tegen. Moest er gewoon even van huilen, het idee dat ik nooit meer een kleintje erbij krijg (begrijp me niet verkeerd hoor, ons gezin is af met twee gezonde kindjes) is toch even slikken.
Tess wordt vrijdag 1 en dan is het afscheid nemen van de babytijd

Ook weet ik dat er hele leuke tijden gaan komen met mijn twee bengels, bah emotionele muts dat ik ben.

Liefs sandra

Volgens mij is dat heel normaal hoor, lekker laten gaan. Ik kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt. Ik word ook iedere keer emotioneel als ik weer kleertjes van Tijs uit zijn kast haal en op zolder bij de andere kleine kleertjes stop. En wij willen nog een brusje voor Tijs, dus bij mij is het als het goed is nog geen afscheid nemen van de babytijd.....

Je sluit nu deze periode af, op jou eigen manier. En zoals je zelf al zegt, er komen nog vele leuke, maar weer heel andere tijden aan. Geniet ervan!

Groetjes,
mama van Tijs

Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt!
Ook ons gezinnetje is compleet met twee geweldige meiden, maar als ik een baby en/of zwangere vrouw zie zou ik ook wel weer willen.
Maar die kleine kleertjes....ik kan me bijna al niet meer voorstellen dat ze er in pasten en dat ze zelfs te groot zijn geweest.
Ik heb afgelopen weekend voor de meiden een doosje met kleertjes gemaakt, gewoon leuk voor later, zelfs kleertjes die ik een tijdje geleden op marktplaats heb gezet heb ik er, na een te laag bod, weer afgehaald omdat ik besefte dat ik ze eigenlijk helemaal niet weg kan doen.
Dus nu lekker even snotteren, feestje van Tess vieren en op naar de volgende leuke fases.

groetjes Daniëlle.  

Ik begrijp je zó ontzettend goed.
Ook hier is het gezin compleet(tenminste,volgens mijn man,haha).
Delano wordt volgende maand 1 jaar en dus ook een afscheid van de babytijd.
Ik heb het hier soms best moeilijk mee,het is écht een stukje afsluiten.
Maar,je hebt gelijk,er komen leuke tijden aan met twee van die koters!
Groetjes Tanja

Hoi Sandra,

Wat geeft dat joh, effe lekker snotteren en janken.Is heel gezond hoor.Ik kijk uit naar ons Tess haar eerste verjaardag en aan de andere kant vind ik  het eigenlijk best wel jammer dat m'n kleine meisje dan babytje-af is.Ach cést la vie...het hoort er allemaal bij.
Het is maar goed dat we het hier allemaal kwijt kunnen.

Liefs en een dikke kus Kitty en Tess

Oo ja dat heb ik ook hoor!! Van de week de babykleren van Sophie doorgegeven aan mijn vriendin die bijna uitgerekend is van een meisje... De box is weg, het badje, de wipstoel... Alles opgeruimd en ik heb wel een traantje gelaten,

Maar ja, zeg nooit nooit... Mijn man is dan wel klaar met 2 en ik eigenlijk ook wel, maar wie weet, over een jaar of 2. Ja je weet het toch niet he, voor mij is het nog niet 100% afgesloten.

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Tranen van geluk, das toch het mooiste van alle tranen!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Ik snep het ook erg goed hoor!
Ik heb een tijdje geleden ook van alles op marktplaats gezet, maar een aantal dingen kón ik gewoon niet wegdoen.... Ik heb dan ook heel veel bewaard. Als de volgende geen jongetje wordt....moet veel toch echt weg.....snif...
Gewoon effe lekker snotteren is toch heerlijk?

Liefs Annet

Terug
Bovenaan