even lekker zitten janken

Lekker laten gaan, niets is heerlijker!!!!

Ze worden ook al zo snel groot!!

Groetjes,Marieke mv Lyanne (die huilt om alles overigens)

Heel herkenbaar, en natuurlijk heel gewoon.Als je kleintje 1 jaar is, is dat heel leuk, maar je sluit ook de babyperiode af... En dat gaat van kleding tot speelgoed, ledikantje lager zetten... Bij ons is het gezin nu ook compleet, en hoewel ik me zoveel mogelijk vasthoud aan het nu, en zo min mogelijk  aan het verleden denk, moet ik ook slikken bij sommige dingen. Vorige week kreeg ik de laatste mail van een mailservice die elke maand de nieuwe ontwikkeling van de baby beschrijft. Die service stopt met 1 jaar.   Het blad Wij ouders stopt ook. De bezoeken naar het consultatieburo worden duidelijk minder ( hoewel ik dat niet zo erg vind, want al die prikjes, het moet maar ik vind het maar niks). En ik heb ook al regelmatig tranen gelaten bij elk klein maatje wat weer uit de kast moest, en deze keer niet opgeborgen hoefde te worden voor een volgende. Mijn vriend wil meteen alles verkopen,... hup wiegje weg en maxi cosi,.. heel praktisch maar ik heb er toch wel moeite mee,.. dus de nodige traantjes zullen nog wel vloeien.  
Gelukkig van de andere kant is de leeftijd tussen 1 en 2 jaar zo ontzettend leuk,.. je wordt zo enorm verrast door de gigantische nieuwe vaardigheden van je kindje.
Vanmorgen begon Yanniek ineens met z'n vingertje te wijzen naar spullen en zei:
da !.     En dan zijn m'n tranen zo weer verdwenen.  
Een baby zal er waarschijnlijk dan niet meer komen, maar wel heel veel andere nieuwe en leuke dingen.

Groetjes,
Tamara

Soms wel ff lekker je tranen de vrije loop te laten gaan. Lijkt me ook wel ff slikke als je weet dat die peroide niet meer terug zal komen. Zelf ben ik nog niet klaar met de kinderen dus heb die rouw nog niet. Maar weet wel zeker dat dei nog gaat komen.

Terug
Bovenaan