Ik ben nu twee maanden moeder van een knap kereltje maar ik word zo ontzettend lijp van z'n gekrijs. Iedere dag hetzelfde liedje. Nu heeft hij vandaag maar een uur geslapen in totaal en ik weet mij gewoon geen raad meer!!! Het is niet even een huiltje nee het is gelijk krijsen. Ik ben naar de kinderarts geweest naar de huisarts en er is niks met hem aan de hand. Soms zit er een boertje dwars waardoor hij pijn heeft maar die huil ken ik nu onder andere wel. Ook is het zo dat hij tussen 19:30 en 21:00 z'n bekende huiluurtje heeft en ontroostbaar is. Echt heel zielig allemaal maar ik kan m'n haren wel uit m'n kop trekken. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Het is zo vermoeiend voor hem maar ook voor ons. Soms vraag ik me af waarom ik? Wat heb ik gedaan dat hij zo overstuur raakt en zo hysterisch kan doen.
Slaap schema's drink schema's begin er niet over de ene keer is het de klok van 5 de andere keer de klok van 4. De ene dag kan ik hem gewoon in z'n wiegje leggen en slaapt hij gewoon overdag en nu ben ik weer twee dagen bezig. Ik durf niet eens met hem te wandelen omdat ik bang ben dat hij zo hysterisch wordt dat ik daar dan met hem sta in de menigte.
Leuk man zo'n baby.
Sorry ik ben gewoon onwijs moe en moet gewoon even m'n ei kwijt.
Slaap schema's drink schema's begin er niet over de ene keer is het de klok van 5 de andere keer de klok van 4. De ene dag kan ik hem gewoon in z'n wiegje leggen en slaapt hij gewoon overdag en nu ben ik weer twee dagen bezig. Ik durf niet eens met hem te wandelen omdat ik bang ben dat hij zo hysterisch wordt dat ik daar dan met hem sta in de menigte.
Leuk man zo'n baby.
Sorry ik ben gewoon onwijs moe en moet gewoon even m'n ei kwijt.