Even m'n ei kwijt

Herkenbaar! Mijn zoontje is ook 2 maanden en huilt de afgelopen weken ook veel. Eerste weken huilde hij amper dus ik helemaal blij met mn "perfecte"baby, tot hij 5 weken was en begon te krijssen om soms een poos niet te stoppen, is bij mijn zoontje vooral krampjes en gas/scheetjes wat hem dwars zit. Heb niet echt tips voor je helaas ben zelf ook nog zoekende..

Sorry voor mijn late reactie. We zijn nu twee keer naar de osteopaat geweest en na de eerste behandeling was het al een mega verschil.

Het gaat nu stukke beter en hij slaapt overdag ook veel meer. Hij heeft sinds dien maar twee keer z'n "huil uurtje" gehad en dat was op een dag wanneer hij meer prikkels heeft gehad.

Ik ben onwijs blij met de osteopaat tip en raad het iedere moeder aan om het te proberen. Wanneer je het niet meer weet.

Hij had dus wat knoopjes in z'n nek en die zijn zo goed als weg. Hij kan nog steeds z'n longetjes flink laten horen maar ik maak mij nu niet meer zorgen :)

Ik lees ook het boek oei ik groei en begrijp hierdoor ook meer de groei van die kleine en wat hij meemaakt. Kan de huiltjes en hangerige momenten meer plaatsen.

Ik weet nu dat hij zo aan het huilen is en "terug naar mama" wilt vanwege z'n sprongetje.

Ik raad dit boek ook aan omdat het leuk wordt beschreven en je ook de ervaringen van andere moeders kan lezen.

Terug
Bovenaan