Even mij ei kwijt..

Ik was zelf ooit 12 dagen te laat terwijl ik toen toch een keurige cyclus had. Ik had ook twee negatieve testen maar ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ik ben toen toch ongesteld geworden maar de pijn was niet te harden. (vraag me nu nog af of het niet toch een vroege miskraam was omdat ik tot die tijd en na die tijd nooit meer zo'n pijn heb gehad).

In januari van dit jaar was ik weer ' overtijd' maar mijn cyclus was al zeker een jaar als niet langer van slag. Dus ik had er niet zo'n acht op geslagen. Na een cyclus van 40 dagen toch een test omdat ik dacht dat ik suikerziekte had (veel dorst en veel plassen) en ik wilde een zwangerschap uitsluiten. Toen kreeg ik dus een heel licht streepje..........Ik heb talloze echo's gehad inmiddels en het is gebleken dat mijn laatste cyclus keurig 28 dagen was (ik was dus al 12 dagen te laat toen ik een licht streepje kreeg).

Wie weet, ik hoop voor je dat het zo is en als niet, richt je lekker op je huis en op andere dingen. Het komt vast nog wel :)

groetjes, Jane
 
Hoi Remy,
Je vertelde dat je je huis hebt verkocht. Ik weet natuurlijk niet wat voor iemand je bent, maar dit zijn wel dingen die je menstruatie kunnen beinvloeden als je er gevoelig voor bent.
 
Terug
Bovenaan