Even mijn ei kwijt

Sorry meiden, maar ik moet het even van me af schrijven. Ik ben radeloos en kapot.... onze meid heeft nu al drie dagen het probleem dat ze niet wil slapen. Ja bij een van ons, en dan vooral bij papa op de borst. Wegleggen in haar bedje, verwarmd of niet, ze wordt wakker en het riedeltje begint weer op nieuw.
Gisteren moesten we even naar mijn ouders, daar heeft ze vervolgens vier uur in het bedje geslapen. Eenmaal thuis begon het verhaal weer.
We hebben vanmorgen het cb gebeld met de vraag wat we hier mee moeten, maar hebben niets anders te horen gekregen dan wat we al op internet gevonden hadden. En dat werkt allemaal niet.
Ze ligt nu weer rustig in de draagdoek bij papa, maar papa moet vanaf dinsdag weer werken en ik vraag me erg af of ik het in godsnaam moet klaarspelen straks.
Ik merk dat ik zelf minder eet en drink door de hele situatie omdat ik vaak gewoon op de bank zit met haar en dus niet kan bewegen. Sta op het punt de HA te bellen, gewoon om uit te sluiten dat er niets aan de hand is met haar, maar mijn man vindt dat overdreven. Dus nouja doe ik dat maar niet. Wat ik vooral erg vervelend vind is dat mijn man boos wordt dat ze niet stil is. En haar dan belerend toe gaat spreken dat ze stil moet zijn en niet moet zeuren. Echter neemt hij niet aan van mij dat helemaal geen nut heeft, misschien zelfs tegenwerkt in het geheel.
Het ging even 1,5 week zo lekker en nu de dagen dat ik er alleen voor sta er aan komen gebeurd dit. Ik weet het een baby huilt en je kunt vaak niets anders dan het uitzitten, maar op dit moment ben ik even helemaal kapot en radeloos.
Nu ze rustig is, even wat voor mezelf doen om hopelijk wat tot rust te komen....

Wat vervelend dat het zo allemaal loopt kan me voor stellen dat je niet wat je er mee aan moet. Bij de 1ste hebben we het probleem ook gehad toen heb ik een inbakerdoek via het internet besteld en toen was het over. Je wikkelt je kindje daar in en het slaapt als een roosje. Waarschijnlijk wilt de kleine geborgenheid en meer dan dat is het miss ook niet.

En mocht je het niet vertrouwen gewoon de HA ff bellen voor advies hoor kan nooit geen kwaad.

Succes ermee en kop op hoor het komt echt wel goed.

Liefs RH

Onze zoon heeft dit de eerste 7 weken van zijn leventje gehad. Toen zijn we gaan bakeren en kregen we een doodoo knuffel vanaf dat moment een super lief en rustig ventje en sliep gewoon goed.

In ieder geval veel succes!
Groetjes

Hoi wij bakenen ook in. Als je niet teveel geld wilt uitgeven, kan je het ook doen met een hydrofiel luier. Kan je even kijken of het werk.
Vouw de hydro doek in een driehoek. leg deze onder je kindje. Punt naar beneden, bovenkant onder zijn schouder.
Armen naast zijn zij en dan vouwen over zijn buik. je kan het vast tapen en dan lekker slapen.

Hoop dat het werk

x yvonne

ik breek even in van het juli forum, probeer eens een osteopaat. een kleintje van deze leeftijd huilt niet voor niks. misschien is het niet helemaal lekker met jou kleintje, last van rug of nekje of misschien is de geboorte te snel of te langzaam gegaan. dat kunnen ook oorzaken zijn dat je kleintje huilt.
Succes!!! groetjes marijke

Net bij de ha geweest, ze verwacht een vorm van reflux, maar ze wil dat de ka ernaar kijkt en die heeft dinsdag pas tijd... Dus hopelijk overleven we het weekend.
Heb ook nog aan een osteopaat gedacht ja, daar is mijn man alleen niet zo voor te porren geloof ik. Maar ti's wellicht wel een idee.
Morgen komt mijn schoonmoeder, als het zo blijft gaan mag ze mooi ff oppassen en ga ik er ff uit. Ze slaapt nu ook, dus ik ga ook ff rust pakken.

weet je, jij bent de mama, je het geen toestemming nodig van je man toch? en als jij daardoor rustiger bent heeft hij er ookwat aan.
mijn man snapt ook niks van Reiki maar als ik het nodig heb prima.
Jonna heeft dat probleem ook wel een beetje hoor, op de borst heerlijk slapen maar als je haar neerlegt is het huilen
tja van warme buik naar koud groot bed is ook niet wat. ik oefen nu met laten huilen, want zij moet leren zelf in bedje in slaap te vallen en meeste babies huien dan 5-20minuten. nu red ik 5min wel maar 20min echt niet hoor!
kan het niet aanhoren als ze huilt, moet ik echt leren
ik heb haar in een slaapzakje nu op mijn borst, dan als ik haar elders leg is ze net zo warm en merkt ze het minder, dat werkt voor nu tot ze zelf in slaap kan vallen
je weet dat er rond 6 weken een piek komt in het huilen en dat het huiluurtje avonds ook bestaat?
is allemaal normaal, maar als je er nu al moeite mee heb en dan het ineens erger wordt.
Mara was een huilbaby, vandaar adt ik het er niet meer tegen kan.
probeer anders de speciale voeding voor reflux uit, baat het niet schaadt het niet, en na het eten kwartiertje minstens rechtop houden en niet op de rug leggen, ivm spugen

Terug
Bovenaan