Even mijn ei kwijt

Huilen hoort erbij, dat weet ik ook wel, maar we hebben deze week een stijgende lijn in huilen gezien en vandaag was het zelfs zo erg dat ze gewoon lag, er gebeurde niets en ze barstte weer in krijsen uit.
Wat betreft toestemming van mijn man heb je gelijk. Hij wilde ook niet dat ik de HA ging bellen. Wat heb je er aan?! Nou een rustig gevoel bij mezelf als blijkt dat er echt niets aan de hand is met haar. En daar gaf ie me dan ook wel weer gelijk in.
We hebben nu ook wat dingen bedacht waardoor we rust en regelmaat misschien nog beter tot zijn recht kunnen laten komen. En als ik vanaf volgende week alleen ben zal ik haar af en toe toch ook echt laten huilen. Hoe moeilijk dat ook gaat worden.
De piek in huilen met 6 weken gebeurd op diverse punten in de ontwikkeling toch? Nogmaals zo erg met het huilen wat we deze week hebben meegemaakt kenden we nog niet, we zijn ons bewust dat dat vaker zal gaan voorkomen en dat is ook voor ons een les om daarmee om te leren gaan. Ik merk dat ik al een stuk rustiger kan blijven als het gehuil aanhoud en bij mijn man komt dat ook vast wel goed.
Ze heeft na de laatste voeding een half uur rechtop tegen mij aangeslapen en nu ligt ze alweer bijna 3 uurtjes rustig te slapen. Dat geeft de burger moed en mama wat tijd voor ontspanning ;)

Misschien iets raars hoor, maar kan geen kwaad om het te proberen. Je zei dat ze bij je moeder wel goed slaapt, wat als je nou haar bedje ergens anders in de kamer zet? Soms hebben de kleintjes last van energie stromen. Ja ik weet het beetje spiritueel. En ik zelf ben helemaal niet zo'n persoon, maar heb zelf gezien dat het werkt. Vandaar ;)

Mijn zoon heeft 8,5 maand extreem veel gehuild, bleek een ernstige vorm van koemelkallergie te hebben en een reflux. Daar hielp niks tegen. Ik heb hem toen maar in bed genomen, zodat ik ook nog wat kon slapen. Hij huiilde 10 uur achter elkaar en sliep nooit meer dan 1 uurtje per keer snachts. En spugde bijna geheel zijn voeding steeds eruit.

Er bestaan nu ook speciale matrassen die het kindje wat in verhoogde hoofd houding veilig laat liggen. Ja kan ook een kussen onder het matras doen, maar voor een kleintje is dat misschien nog wat gevaarlijk.

Iig veel sterkte, ik weet wat je doorgaat.

Ja dat hebben wij ook bedacht, die energiestromen! We hebben het bed nu de andere kant opgemaakt om te zien of dat al helpt. Dat gaan we vannacht dus merken.
Blijkbaar heeft ze slaap in te halen, er ging net maar 45cc in en niet meer wakker te krijgen, nouja maar weer weggelegd! We zien wel wanneer ze weer komt.
Thnx voor het meedenken

Terug
Bovenaan