Even mijn hart luchten...

Hoi Esther,

Wat een lieve reactie zeg. Dank je!!!
Ik kan me zo ontzettend onzeker voelen.
Het is waar, er wordt ook een moeder geboren.
En volgens mij is dat een levenslang proces...

Ik ga nu al naar bed. Voel me supermoe.
Mijn man is wel heel lief voor me...daar ben ik zo blij mee.
Morgen mag ik uitslapen...heerlijk!

Nou welterusten allemaal...

Hallo,
Ja hoor, en weer lees ik iets wat heel herkenbaar is! (ik denk altijd dat ik de enige ben...) Ik heb ook altijd last van DE tijd van de maand. Sinds 7 weken een spiraal en ik bloed al 7 weken, inclusief het vervelende gevoel erbij. De gynecloloog zei: dat kan nog wel een paar weken duren! Da's lekker dan!
En ik ben ook zo moe....moe....moe....moe. Tewijl mijn kleine best redelijk slaapt. Maar hij kletst tegenwoordig in de nacht. En zo hard dat ik het wel hoor. Mijn man? Die hoort niks...zegt ie! Ik werk, mijn man zit (helaas) in de ww. Maar wie gaat eruit als het moet: ik. Wie doet het huishouden: ik. Wie zorg voor Daan: ik. En dan nog vraagt ie zich af waarom ik moe ben! Grrr  Ik weet het, ik ben er zelf bij, maar het is erin geslopen. Ik doe graag dingen zelf, heb altijd het gevoel dat ik het beter doe. En mijn man vind dat prima. Dus dat ik moe ben...ik vind het een beetje mijn eigen schuld.
Het gevoel wat je hebt met een bevalling...sorry, dat herken ik niet. Ik vind het juist leuk als ik zoiets verneem/hoor. maar mijn bevalling is ook heel easy gegaan.

Nou...ook weer ff gelucht!
X Anita

Hoi Issie,

Het is al laat en ik zou naar bed moeten gaan, maar je berichtje had door mij geschreven kunnen zijn, en ik wilde je even een hart onder de riem steken. Dat je reageert zoals je reageert betekent dat je een goede moeder bent die zo veel over heeft voor je kleintje en je wil sterk blijven voor je man en je kind. Daar kan iedereen bewondering voor hebben!
Jouw berichtje hielp mij ook: ik ben nu voor het eerst weer ongesteld, en ik schrik ervan hoe emotioneel ik ben. Ik kan om alles wel grienen! Jouw berichtje herinnerde me eraan dat dat er vanaf nu dus gewoon weer bijhoort...

Hannelore

Terug
Bovenaan