Even mijn verhaal kwijt in de hoop dat het oplucht

Hallo Dames,

Zoals jullie misschien op hyves gelezen hebben zit ik in een dilemma omtrent mijn werk.
Ik zal proberen in het kort de situatie uit te leggen:

Ik werk in een auto bedrijf als service adviseur en ben dus het eerste aanspreekpunt voor alle klanten in de werkplaats, boven mij staat een manager die bewust kinderloos is, kinderen maar onzin en drama vind en een last, verders kleineerd, ziekt en vernederd hij mij de hele dag met opmerkingen als kijk dat nou, walrus, dat moet dan moeder worden, komt nooit meer goed met je figuur etc etc etc. Verders is hij heel egoisties alles voor zijn eigen hachie en straatje en is alleen maar met andere dingen bezig behalve met zijn werk.
In Augustus gaat hij naar een ander filiaal maar wordt er behoorlijk onzeker en moedeloos van.

Nu zit ik met het volgende: