even mijn verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
zo als een aantal van jullie weten zijn wij bezig voor een tweede kindje.
nu zit ik op dag 35 van mijn cyclus (wij gaan van 39 dagen uit aangezien ik erg onregelmatig ben). nu heb ik vandaag en gisteren last van mijn buik (ongie gevoel, niet de hele tijd maar zo af en toe komt het opzetten).
ben ik net naar de wc geweest en had ik bij het afvegen roze op miijn wc papier en later een beetje bloed. ik heb dit eigenlijk nog nooit eerder gehad voordat ik ongie moest worden. ik zit dus nu te wachten....eigenlijk hoop ik gewoon dat de ongie niet komt maar ik heb nu zo'n flauw vermoeden dat het wel komt...best jammer....zou het zo graag weer willen zwanger zijn.....sorry moest ff mijn verhaal kwijt

groetjes sibje

Hoi Sibje,

Wat is dat toch ontzettend spannend elke maand. Het kan natuurlijk ook innestelingsbloed zijn, maar het kan ook zijn dat je inderdaad ongesteld word. Ik raakte altijd overtijd, deed dan een test en werd een uur later ongesteld. Echt heel erg. Ik denk dat ik in een jaar wel 15 testen heb gedaan. Het voordeel is wel dat jij weet dat je zwanger kunt worden, dat haalt iets van de stress af denk ik. Meid, heel erg veel sterkte en ik hoop dat het innestel bloed is

groetjes Linda

Hoi Sibje,

Wat is dat moeilijk he? Ik hoop zo voor je dat je niet ongesteld gaat worden! Sterkte ermee en laat je het ons nog weten?

groetjes mirjam

Hoi Sibje,

Ik weet nog helemaal hoe spannend ik het elke maand vond toen wij eenmaal besloten hadden voor een kindje te gaan.
Zenuwslopend vond ik het!
Ik kan me dus helemaal je zenuwen voorstellen.
Als je het echt niet meer uithoudt, gewoon een test kopen! Laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

even een update

ik heb misschien wel 2 uur een beetje gevloeid en daarna niet meer. 's avonds een keer bruin bloed met het afvegen (sorry) nu is er dus niks meer
heel raar ook nooit eerder gehad....
gisteren met mn man erover gehad maar we gaan echt wachten tot dag 39 met testen.
best spannend hoor. wel last van mn buik maar verder niks. ik hou jullie op de hoogte

groetjes sibje

ik kon niet meer wachten en heb dus vanmiddag een test gedaan en ik zie een hele lichte streep. streep is een streep zeggen ze dus ben ik    ZWANGER!!! ik blijf maar kijken naar die streep

nu heb ik even een vraagje. ik heb de sensitest. die kan testen vanaf 4 dagen voor je ongie. ik ben erg onregelmatig en ga uit van mijn langste cyclus en dat is 39 dagen. zit nu op dag 37. ik dacht mijn eisprong gevoelt te hebben en zou ik vandaag of morgen ongie moeten  worden. maar hoe betrouwbaar is de test als ik je de test 4 dagen voor je ongie doet?? iemand ervaring mee???
ik kon niet meer wachten met testen omdat ik woensdag een paar uurtjes roze bloed heb verloren en een keertje met afvegen bruin bloed (sorry voor de details). daarna had ik niks meer....dus ik werd erg nieuwsgierig of ik zwanger zou zijn of niet.
vind het nog wel erg onwerkelijk maar ben ook wel weer erg blij. morgen of zondag nog maar een keer testen denk ik.

groetjes sibje

Hoi Sibje,

Ze zeggen inderdaad: streep is streep dus volgens mij mogen we je inderdaad feliciteren!
Ik heb dat destijds ook bij Sven gehad. Ik werd na mijn curretage van een miskraam maar niet ongesteld. Het ziekenhuis vroeg of ik niet misschien alweer zwanger was. Ik kon dat niet geloven. Een week later een test gedaan en ook een heeeeel vaag streepje. Omdat ik toen erg onzeker was, hebben we bij een echobureau een echo laten maken en toen bleek ik 4 weken zwanger. Ook heel pril dus.
Maar, ik was wel zwanger en dus ook een heel licht streepje op de test!
Test over een paar dagen nog maar eens, dan zul je zien dat het streepje duidelijker wordt. Maar de vooruitzichten zijn positief hoor! Geniet er maar lekker van.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

WHOEHOEHOE!!! Een streep is een streep!! Ik hoop voor je dat ie betrouwbaar is (maar dat zal wel hoor) en dat je in ieder geval morgen of overmorgen nog meer zekeheid hebt!!

Liefs en geniet ervan
Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan