even mijn verhaal kwijt

Hoi Sibje,

Wat ontzettend gaaf!!! Volgens mij ben je ook zwanger hoor. Ik heb zelf zo'n test gedaan waar een tekst in het schermpje kwam, zwanger of niet zwanger. Dan heb je ook niet te maken met vage streepjes. De tekst is dan duidelijk genoeg. Helemaal spannend voor jullie. Hou je ons op de hoogte?

groetjes Linda

zaterdag morgen nog een keer getest en nu was de streep duidelijker. ben dus echt zwanger. het dringt langzaam tot mij door dat ik echt zwanger ben. ik vind het erg spannend allemaal hoor. zo gaaf.. gisteren aan mijn ouders verteld en vanmorgen aan 2 goede vrienden. als het mis gaat horen ze het ook en kunnen wij hun steun goed gebruiken. volgende week ben ik jarig en dan vertellen we het ook aan mijn schoonfamilie. en daarna houden wij ons mond tot dat wij een goede echo hebben gehad

Echt helemaal super Sibje!!!!
Dan ben je nu officieel zwanger. Kan me goed voorstellen dat het allemaal een beetje onwerkelijk is. Pas als je de bevestiging hebt van een verloskundige of echo wordt het allemaal wat echter. Of als je elke ochten boven de pot hangt natuurlijk . Meid geniet er van

groetjes Linda

Terug
Bovenaan