Even mijn verhaal kwijt...

Hoi Issie,

Kan me voorstellen dat het af en toe allemaal niet meevalt. Dan wil het niet en dan lijkt alles donker en vervelend. Probeer je er toch zo goed als het kan overheen te zetten en overtuig jezelf dat je echt een STEENGOEDE moeder bent die Efraim alles geeft wat in je zit. Echt hoor, je bent een supergoede mama en Efraim is vast supertrots op jou. En ik ook!

Groetjes Ida

Hoi Issie,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt, maar volgens mij is dat nergens voor nodig als ik die foto's zie van je knulletje! Het is trouwens wel hartstikke goed dat je je hart lucht hoor!
Misschien ben je niet geweldig met je linkerhand, maar  kan je  heel goed voorlezen (bijvoorbeeld). Er is altijd wel iets wat iemand anders beter kan , of dat nou motorisch is of voorlezen of knutselen, maar volgens mij is er maar één moeder de allerbeste moeder voor Efraim... Drie maal raden wie dat is.

Want uiteindelijk gaat het zijn van een goede moeder om zo veel meer dan alleen het 'goed' oplpakken (is er een goede manier trouwens?).

Knuffel, KT

Hoi issie,
Ik snap heel goed dat je daar onzeker van word! Vooral ook omdat je er mee gepest bent geworden natuurlijk.
Maar er is er maar 1 die het het beste kan (en je mannetje natuurlijk) en dat ben jij hoor!!!! Jij bent zijn moeder en jij weet precies wat hij nodig heeft en hoe je met hem om moet gaan! Daar kunnen anderen voor geleerd hebben (bijv op de creche) maar dan nog weet JIJ het het beste!!!
En niemand kent je hier natuurlijk "echt", maar als ik je zo even mag inschatten denk ik echt dat jij een hele lieve en goede moeder bent die het allerbeste wilt voor haar zoontje en dat is het allerbelangrijkste!!!

Kom op, heb vertrouwen in jezelf en probeer echt, ook waar andere mensen bij zijn, jezelf te zijn hoor en te doen waar jij je goed bij voelt!
Sterkte ermee
X 4dec

hoi hoi,

Eigenlijk is alles al gezegd, maar wilde toch even zeggen dat het harstikke goed is dat je het hier neer zet. En inderdaad jij weet het beste wat goed is voor je kleintje en je doet het toch harstikke goed! Laat je niet onzeker maken!

Carina

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties!
Ben er gewoon een beetje stil van.
Wat is het heerlijk om af en toe even je verhaal te doen.

Het heeft me echt ontzettend goed gedaan!
Echt bedankt!

Liefs,
Issie

Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik vind dat je goed bezig bent Issie. Onzekerheid mag er zijn, als je je er maar niet achter verschuilt, en dat doe jij niet! Mijn complimenten,
x Esther

Hier ook een beetje laat... maar wel gemeend!
Je doet het prima hoor!!  Kinderen passen zich (gelukkig) makkelijk aan op dit soort situaties!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan