even mijn verhaal kwijt

hoi meiden,ik schrijf weinig maar lees wel mee.
afgelopen week heb ik de rotste week ooit gehad.
mijn vader heeft een hartstilstand gehad en vervolgens twee dagen hersendood gelegen alvorens wij afscheid van hem hebben moeten nemen.hij was pas 61.
de dag erna toen ik alles wilde regelen kreeg in ineens hele erge pijn en met met spoed naar het ziekenhuis gegaan, waar ik nu dus sids woensdag in lig met een niersteen en nier kolieken.enigste dat helpt zijn morfine spuiten en als het voor maandag niet minder word , dan gaan ze operen.dinsdag is de begrafenis.dus ik weet niet of ik die haal.geruststelling is wel dat met de kleine alles goed is.maar verder zit ik behoorlijk doorheen
groetjes esther
 
En dat is logisch, dat je er doorheen zit. Eerst je vader en nu jezelf. Meid, veel sterkte toegewenst en gecondoleerd met je verlies. Ik hoop dat de morfine aanslaat en je dinsdag zonder pijn bij het afscheid van je vader kan zijn.
 
he meis gecondoleerd met verlies van je vader , gelukkig gaat het wel goed met je kindje maar toch het evrlies van je vader is niet niks, ik zou echt kut voelen en denken dat het kindje in de plaats van me pa zou komen, maja dat is dus nooit zo maar toch,

Ik hoop dat de morfine aan slaat en dat je als nog zonder pijn je van ej vader afscheid kan nemen,
Je hebt wel pijn maar dat is pijn in je hart,

Ik weet niet hoe jij het kan verwerken maar misschien een tip om vaker gecontroleerd te worden op je kindje omdat je nu heel erg gestresst bent,

veel sterkte ermee

liefs
 
Terug
Bovenaan