even mijn verhaal kwijt

heey meid

gecondoleerd met het verlies van je vader en hoop dat je weer snel op knapt en dinsdag tochbij de begravenis kan zijn wens je veel sterkte toe de tijd die komen gaat en dat alles goed komt met je wel fijn dat het goed gaat met je kleintje

groetjes tamjoh
 
he meis, wat vreselijk..
Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Is er met gesprek niet mogelijk om die operatie iets te rekken en dan met morfine in een rolstoel naar de begrafenis? niet ideaal, maar wel belangrijk denk ik dat je er bij bent. In overleg is er soms meer mogelijk dan je denkt, al snap ik wel dat daar je hoofd ook nu niet naar staat.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen
 
Vreselijk Meid! Gecondoleerd met je vader, die ben je veel te vroeg verloren. Weet niet zo goed wat ik kan schrijven, ik vind het vreselijk voor jou en je familie. Jij ook beterschap! In het zh kun je aangeven wanneer je van je vader afscheid gaat nemen dan houden Ze hier rekening mee, geen probleem.

Sterkte!!!
 
Meid wat verschrikkelijk!!!! Om nu al je vader te moeten missen..kippevel!!!

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor je dat je je lichamelijk snel weer wat beter gaat voelen.

Sterkte meid en we denken aan je!!
Liefs ciomama
 
hoi meiden,bedankt voor alle reacties. het is nu zo geregeld dat de afscheidsdienst in het ziekenhuis is en ik er met bed en al naar toe kan.verder heb ik er vrede mee dat ik bij de rest niet bij ben.ik was er als enige bij toen hij stierf en dus toch op mijn eigen manier afscheid genomen.daarbij heb ik teveel pijn om echt aan andere dingen te denken. catheters zijn vandaag verwijderd en indien morgen de krampen er nog zijn gaat ze er een in mijn nier inbrengen tot aan de blaas die blijft zitten tot na de bevalling.
groetjes esther
 
Terug
Bovenaan