A ANONYMOUS_USERNAME aug 8, 2011 #10 jeetje wat een verhaal meis. kan allen maar zeggen sterkte en we leven met jullie mee.
A ANONYMOUS_USERNAME aug 14, 2011 #13 Jee wat een verhaal!!wat erg moet dit zijn! wens jullie heel veel sterkte liefs jootje
A ANONYMOUS_USERNAME aug 18, 2011 #14 Jakkes wat een heftig verhaal. :-( Lijkt me heel moeilijk. Ik hoop dat jullie het samen een plek kunnen geven en dat jullie op jullie tijd een goede zwangerschap zullen hebben met een mooi kindje! X
Jakkes wat een heftig verhaal. :-( Lijkt me heel moeilijk. Ik hoop dat jullie het samen een plek kunnen geven en dat jullie op jullie tijd een goede zwangerschap zullen hebben met een mooi kindje! X
A ANONYMOUS_USERNAME aug 22, 2011 #15 Dank jullie wel voor de lieve reactie's. We zijn van het weekend achter gekomen dat we 5 wk zwanger zijn!! Groetjes Anne-wil
Dank jullie wel voor de lieve reactie's. We zijn van het weekend achter gekomen dat we 5 wk zwanger zijn!! Groetjes Anne-wil
A ANONYMOUS_USERNAME aug 22, 2011 #16 Toch weer een fijn bericht. Van harte gefeliciteerd en k hoop dat het deze keer goed mag gaan!