even mn ei kwijt

Oh ja, zoals je al bij mijn topic over 's nachts ineens niet doorslapen hebt kunnen lezen speelt het bij ons (nog) vooral 's nachts. Alhoewel hij nu vanaf vanmorgen al behoorlijk klaagt. Ligt nu hier langs me op het speelkleed, maar dat is eigenlijk ook niet goed.
Het was een heel rustig en tevreden kereltje, maar de laatste 2 dagen en 7 nachten, dus niet meer. Gaat wel over (hoop ik)..... volhouden maar.
Groetjes Veerle

hoi kari,

ik zit nu ook dezelfde fase met Alana, we zitten al bijna 2 weken in deze fase, ik maak me bijna continue zorgen over Alana, ze heeft ook al tijden 2 bobbels op het tandvlees, kauwt op alles, kwijlt zo erg dat de kleertjes vak vervangen moeten worden, en heeft inmiddels luieruitslag van de zure gele dunne luiers.
ook al je der op schoot hebt dan springt ze als een springveer overal heen.
rustig zitten is niet meer mogelijk. ze heeft eindeloos energie.
en in het bed en in de box hobbelt en schuift ze alle kanten op.
pas wanneer ze erg moe is ligt ze stil.
maar iedere keer als we haar naar bed brengen draait ze zich op de buik en gaat dan huilen, wij moeten haar iedere 5 minuten terug draaien.
de slaapzak hebben we aan het einde onder het matras gevouwen maar dat werkt sinds een week ook niet meer.
nu hebben we een aerosleep matrasje gehaald, dan ben ik iets minder ongerust.
Alana kan zich namelijk wel draaien maar doet het niet en haar hoofd omhoog houden kan ze ook lang en goed maar daar heeft ze dan ook geen zin in dus ligt met haar gezicht op het matras.
en zo treffen we haar aan, ik word er echt benauwd van gewoon.
ze heeft ineens ook een huil uur aan het einde van de dag, werkelijk ontroostbaar wat we ook doen, slapen doet ze overdag bijna niet gewoon.
wil mijn lieve meissie weer terug, ze is weer echt helemaal terug bij af. ook hier krijgt ze trouwens 5 voedingen maar we hebben 4 nog niet geprobeerd, mag niet van het cb.
sterkte kari,

groetjes Miranda

Hoi,
nu zijn we een paar uurtjes later en ik heb gemerkt dat er echt geen land met Quinn te bezeilen is. Jeetje, zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Echt krijsen en huilen en bijna niet te troosten. Wat ik nu heb gedaan is hem in de wandelwagen gelegd en op en neer gereden. Nu ligt hij daar al 30 min. in te slapen gelukkig. Misschien ook een tip voor jou.
Groetjes Veerle

hoi miranda en veerle
dat ontroostbaar huilen doet boas voornamelijk bij mn man.ik durf gewoon niet meer weg.gisteren ook weer.ik ging paardrijden.mn man belt dat hij wakker is,of hij al de fles mag.hij was toen vrolijk.gelukkig,dacht ik,dus ik lekker rijden.parkeer ik een uur later mn auto,gaat mn telefoon:brullen,brullen,brullen.ik kom binnen:stil en lachen.pfff
hier werkt de draagzak goed en inderdaad in de kinderwagen.even naar de winkel en als hij dan bij thuiskomt slaapt;vooral laten liggen en niet naar bed brengen!!ik kon hem vanmorgen overigens probleemloos op bed leggen toen hij begon te jengelen.het omrollen naar buik gaat overigens perfect nu!hij moet ook erg lachen als hij zich omgedraaid heeft.maar na 5 a 10 minuten is t weer uit met de pret.
we hobbelen lekker door.het is een fase meiden,het is een fase
jullie ook veel sterkte

Terug
Bovenaan